اسمع...


{🌱💚🌱}
ارباب; 
یعنی می شود آن روز؟
درون تنگنای قبر شانه ام را بگیری 
و تکانم دهی #اسمع #افهم 
#أنا #حسین #بن #علی ♡
رهایش کنید سرو کارش با من است بقیه بروند...

#صلی الله علیک یا ابا عبدالله 🌱

  • کریمه کریمی

ایشالا :)

انشاءلله...

وووااوو🌠🌠❤:)...تسلیت میگم

من هم❤
Saturday 22 August 20 , 12:01 محسن رحمانی

سلام بر حسین (ع).

🌷🌷

🌷❤

ممنون از توجهتون
Saturday 22 August 20 , 12:15 محمد منتصری

این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست

این چه شمعی است که جان ها همه پروانه ی اوست

درود بر امام حسین و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش...

ای جانم این شعر خیلی زیباست
Saturday 22 August 20 , 12:27 حمدان مقدم

سلام. احسنت

سلام ممنونم

🤍🤍🤍

Saturday 22 August 20 , 13:00 آقایِ دلقک

کاشکی فقط یه نگاه کنه ... :(

انشاءلله...

انشالله 🌹🌹

💐💐

🤲🌷❤

🌸🌸💐
Saturday 22 August 20 , 13:58 حامد احمدی

نه. نه. نه. این دیالوگ قشنگ نبود.

من خیلی دوستش دارم😊🌸
Saturday 22 August 20 , 19:27 محمدرضا زارع

سلام علیکِ

إن شاء الله

السلامُ علیکَ یا أبا عبدالله 🏴🏴🏴🏴🏴

سلام
Sunday 23 August 20 , 17:30 اقای ‌ میم

التماس دعا

محتاجیم

سلام

نخیر قربان . نمیشه

چون با تمام آموزه های اسلام واقعی منافات داره

در فلسفه اسلامی گرچه روح و فرشته هر دو جزو مجردات هستند ولی شرح اختیارات و وظایفشون یکسان نیست

پس روح نمیتونه بر سر قبر شما حاضر بشه بگه سرو کارش با من است !

سلام.
روح انسان کامل با روح ماها زمین تا آسمون فرقشونه....و انسان کامل روحش خیلی خیلی فراتر از فرشته و ملائکه هستش😊ـاگه شما در زمینه فلسفه و عرفان اسلامی مطالعه دارید اینو بهتر می دونین
شهدا اگه زنده هستن،دلیلش کامل بودنشونه...بالاخره انسان معمولی باید فرق داشته باشه با کسی که به این درجه رسیده و قطعا اختیارات انسان کامل خیلی بیشتر از ماهاست.

خیلی خوشگل بود😘

موفق باشین وب قشنگی دارین💖

سلامت باشید همچنین🌸🌸

سلام

منم تسلیت می گم

چه وبلاگ خوبی دارید

پر از نوشته های قشنگ، عکسای قشنگ...

اگه دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید

ranginak.blogfa.com

خوشحال می شم

سلام.
ممنونم. تشکر. خداروشکر
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan