سریال کره ای

دوستان سلام🌸

کیا سریال کره ای میبینن؟؟

میشه معرفی کنید بهترین سریال کره ای که دیدین چی بوده؟

موندم کدوم سریالارو ببینم😑

  • کریمه کریمی

جومونگ:|

دیدم😑
Monday 19 October 20 , 21:56 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

من 😂

از زمان طفولیت😂

چی؟؟

یانگوم 😂

قدیمیه باب

عاااام به نظرم هتل دل لونا رو حتما ببین

خیلی قشنگه ^^

من که خیلی دوسش داشتم

دیدمش😔

خخح چجور ژانری دوست دارید؟

عاشقانه باشه بهتره
Monday 19 October 20 , 22:06 رسول نصیری

هندی دوست نداری؟

سکسکه

سوپر 30

انگیزشی هست

ممنون از معرفی
Monday 19 October 20 , 22:17 امیرحسین خالدی

من فقط از دونگ یی خوشم اومد

آره قشنگ بود

دبلیو :) یا همون دو جهان 

دیدمش اونم
Monday 19 October 20 , 22:28 نویسنده آشنا

سلام

Moon Lovers رو دیدی؟

سریال قشنگیه:) داخل سایت آپ تی وی هم هست👌

سلام
از نظرتون مچکرم
آره دیدمش😊🌸

حالم از هر چی کره ایه به هم میخوره 

برو پیکی بلایندرز رو ببین اونم زبان اصلی

اگه آخرش ناراضی بودی بیا ازم خسارت بگیر 

جالبه...اینقدر قشنگه؟واجب شد ببینم

پینوکیو

دبیلیو

اون یکی یادم نمیاد😂🤦🏼‍♀️

خخخخخ
دبلیو رو دیدم
ممنون از معرفی

Record of youth

داستانشو دوست داشتم

اوهوم مرسی

دوبونگ سون زن قوی

افسانه دریای ابی

الارم عشق

عشقم از ستاره هاست

سقوط بر تو یا روی تو 

بقیشو درست یادم نی

دوتای آخری رو دیدم
ولی ممنون از معرفی. به نظرتون آلارم عشقو نگاه کنم؟

لاو الارم 

پسر زیبا 

تو زیبایی

تشویق کن 

اسکول 2017 

خنده در وایکیکی 1

لاو الارم و با خنده در وایکیکی و نبینی عمرت در فناست

هیچکدومو ندیدم...خیلی ممنونم از معرفی
Tuesday 20 October 20 , 01:19 سعید حیاتی

والا من خودم یه اشتباهی کردم ، سریال های W و شکارچی شهر رو دانلود کردم . از قضا سانسور نشده بودن و منم هی هر چند تا سکانس یه خیز سه ثانیه میزدم :/

😁😁😁

من خودمم نمیبینم زیاد

ولی

هوارانگ

پسران برتر از گل

بوسه شیطنت آمیز

رو همه بم معرفی کردن

البت دومی یکم قدیمیه...(:

اوهوم ممنون🌸🌸

باران عشق

هیلر

وارثان

اوهوم🌸
ممنون
Tuesday 20 October 20 , 06:19 حامد احمدی

اطلاعی ندارم.

ولی چیزی که می‌دونم، همه سریال‌ها، هفت هشت قسمت اول شون قشنگه. بعد، می‌افته در مسیرهایی که جای شرح ش اینجا نیست.

منظورتونو نمی دونم ولی خیلی از سریالای کره ای رو همه قسمتاشون کار شده
Tuesday 20 October 20 , 07:54 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

سریال کره ای دیه :|

😑

دونگی سرنوشت یا سرنوشت یک مبارز 

دیدم که اونا رو

paraside که جایزه اسکار هم گرفته 

مرسی🌸

الارم عشق فصل دومش نیومده هنو

اگه نمیخای تو خماری بمونی فعلا نگاه نکن😂

عه؟
ولی فک کنم قراره بیاد. وقتی اومد نگاه می کنم

یانگوم (جواهری در قصر )😂😂

چشششم😀

الارم عشق قشنگه ولی صبر کن فصل دوش بیاد 

امسال میاد دیگه فک کنم

چون بدجور میزارتت تو خماری😵

قشنگ وسط فیلم تموم میشه🤦‍♀️

آره فصل دومش قراره بیاد.
باشه نگاه نمی کنم☺

بهترین اشتباه :) 

فکر نمی کردم قشنگ باشه

Tuesday 20 October 20 , 14:26 THE BOYZ 빵❤ 큐

ایا تو انسان هستی 

عاشقان ماه 

پسران برتر از گل 

دبلیو 

 

سه تای آخرو دیده بودم...ممنون از معرفی🌸🌸

گابلین :/ (البته من که زیاد اعتقاد نداشتم چیزای توشو :/ ولی سرگرم تون میکنه »)

+

هوارانگ (خوبه در کله)

 

چون کشور ما حداقل 80% سریال های خوب کره ای رو نشون نمیده حالا بخاطر سانسورینگ یا فلان

همه فک میکنن کره فقط اون چندتا فیلم رو دارن :/

گابلینو دیدم...آره قشنگ بود
ولی هوارانگو ندیدم.موندم ببینمش یا نه.
آره متاسفانه

سلام:)

راستش من فیلم کره ای نمیبینم اما یه پیجی رو فالو میکنم از کی درام زیاد میذاره شاید بدردت بخوره

https://www.instagram.com/p/CGkZZeihS7b/?igshid=6xkmf6e9yans

سلام
ممنونم🌸

سلام

Monnlovers 

Crash landing on u

Are you human too?

It's ok not to be okayفک کنم این اسمش بود،تعریفش رو خیلی خیلی شنیدم،۲۰۲۰ هم هست

سلام آره قشنگه ازبین فیلمایی که گفتی فقط سوی رو ندیدم.
ممنون از معرفی

افسانه دریای ابی

پادشاه ابدی

عروس خدای اب هابک

ایدی من خوشگل گانگام

وارثان

شوهر صد روزه

یادم نی دیگه

مرسی ممنون🌸
Monday 16 November 20 , 09:47 |•° ن.م °•|

سلام. من فیلمایی که دوست داشتم رو میگم؛

سرنوشت که گفتی دیدی😀

ملکه هفت روزه بسیار پیشنهاد میشه

شکارچی شهر

هیلر

باران عشق

افسانه نوکدو

یادم نمیاد نمیدونم چرا😅😅

ممنون عزیز از معرفی...به نظرت k2 رو ببینم یا نه؟
Monday 16 November 20 , 14:28 |•°نرگس °•|

کی2 اوایلش صحنه های بدی داره. یکی از دوستانم گفت ولی هیلر میگن بهتره.

من وبلاگ دوستم رو بهت معرفی میکنم اونجا نقد همه فیلما و پیشنهاد فیلم هست ببین:

http://lovetoyou79.blog.ir/

فیلم دریک روز زیبا توراپیداکردم هم زیباست:)

خیلی ممنون لطف کردی🌸
Sunday 22 November 20 , 16:34 ☆☆사리나 ☆☆

من و بابام و مامانم کلا از یه سریال خوشم ون می یاد

خاطرات الحمرا خیلی باحاله اول شاید چرت بیاد اما باحال میشه

پس واجب شد ببینمش🌹🌷😊ممنونم

من که خودم جدیدا ندیدم ولی خواهرم منو کشته :| با :

اقای ملکه (فکر کنم گی کاپلن )

میگف استارت اپ هم قشنگه

اقسانه روباه نه دم (که ماشالله پسراش همه کراشن *_*)

کیم بوک جو وزنه بردار

+گابلین رو دیدی ایا *_*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan