رفـتـاربـاپـدرومـادر


➰چطور با والدینمون رفتار کنیم⁉️👱🏼‍♀️

• تلاش کنید یک مدت آنها را با الفاظ مثبت صدا کنید.مثل مامان جونم،بابای مهربونم و...این کار تغیر باورنکردنی در رابطه شما میدهد♥️🍻

• اگر در خواستی از اونها داشتید قبل جمله تون از "میشه خواهش کنم..."استفاده کنین🍒🌦

• اگر چیزی از اونها خواستید که قبول نکردن درمورد همون موضوع بخواین یه خاطره از بچه گیشون تعریف کنن مثلا درخواست خرید لباس دارین بگن نه، بگین"راستی شده بوده تو بچه گیاتون چیزی خواسته باشین و بدستش نیاوردین؟و..."💎🧸

• براشون کاری انجام بدین که براشون خوشایند باشه مثلا موهای پدرتون رو شونه کنین یا ناخونای مامانتون رو لاک بزنین🐷💞

• توی مهمونی که میرین برای پدر یا مادرتون بسته به شرایط میوه پوست بگیرین کوچیک خرد کنید و بدین دستشون تاثیرش رو خواهید دید🍊🌻
»»---------------------------------►

راستی!دیروز روز جهانی دست چپ ها بود😀
من خودم دست چپم ولی نمی دونم چرا امروز تازه فهمیدم😔

  • کریمه کریمی

روز گذشتتون مبارک

توصیه های خوبی هستند...ممنون

تشکر و سپاس🌸🌸🌸

خواهش می کنم
Thursday 13 August 20 , 11:22 محمد منتصری

آفرین. بنظرم دو عامل دیگه واسه تاثیر گذاری زیاد، یکی اینه که به جای باشه بگیم چشم. یکی دیگه اینکه بعضی کارا رو قبل از اینکه بگن خودمون انجام بدیم. مثلا خونه رو گردگیری کنیم و یا صبح بدون اینکه بگن دو تا نون تازه بگیریم. ترجیحا سنگک 😄👏 

چرا روز چپ دست ها داریم اما راست دست نه. فقط چون ما راست دست ها بیشتریم؟؟؟😞

احسنت به شما...درست می فرمایید🌸💐

خب دست چپا خاصن😄

سلام 

بله تاثیر داره، درست می فرمائید. تاثیرگذار است. بخصوص برای سنین پایین نسبت به والدین! حالا شاید برای ۳۶ ، ۳۷ هم جواب بده. ولی من همیشه قربانت برم ، فدا سرت بشم ، آقاجانخان و... میگم. ولی خوب. 

موفق باشی 

مطلب خوبی بود. 

سلام. ممنون از نظرتون کاری خوبی می کنید🌷🌸
همچنین

جالب بود من تقریبا همشونو انجام میدادم☺

پس روزتون مبارک باشه دست چپ عزیز😚😘

چه خوب آفرین😄😍🌸🌸
ممنون گلم😘😘
Thursday 13 August 20 , 11:29 محسن رحمانی

سلام روزتون باتاخیر مبارک.

سلام تشکر

روزتون با تاخیر مبارک :))))

مرسی عزیزم🌸🌸🌸😍
Thursday 13 August 20 , 11:44 نویسنده آشنا

سلام

باید اروم اروم و در طولانی مدت این کارو کرد

وگرنه اگر یه دفعی فاز خوب بودن برداریم، میگن تو کارت یه جایی گیره، حتما یه چیزی میخوای

، چی شد که یه دفعه اینقدر خوب شدی، جریان از چه قراره، نکنه پول میخوای😄😄

خلاصه اهسته و پیوسته...

سلام آره کاملا موافقم😊🌸

😀
😀م

منون از توجهتون

روزتون مبارک 🥳🥳

سلامت باشید😊🌸

چه راهکارهای خوبی👌.

عجب.من میدانستم هست، اما نمیدانستن چه ماهی و چندم‌.

😊🌸🌸

چه جالب

😊

اوا اشتب شد چپ دست عزیز روزتون مبارک😂😂

مرسی😍
فرقی نداره گلم من خودم می گم دست چپ😊
Thursday 13 August 20 , 14:17 محمد منتصری

راست دستا خاص ترن :)

مثلا ما راست دستا می تونیم بهتر از چپ دستا با دست راستمون بنویسیم!!! ( واقعا دیگه از این مزخرف تر نمی تونستم بنویسم!)

خخخخ😁😁
چه توجیه قانع کننده ای😂
👍

روزت مباارکککککک😻😽🎉

البته با تاخیر زیاد😁💛

ممنون عزییزم😍😍😘😘

عجب راه حل هایی!!

 

فعلا که پدر گرامی با من قهره :(

چرا خب؟🌸🌸💐💐
Thursday 13 August 20 , 19:13 مهرزاد شهسوار

‏باید پنجره را باز می‌کردم. باید فریاد می‌زدم که چه اندازه دلگیرم این روزها...
 تمامِ خانه دیوار بود اما...
=============================
سلام و ارادت
حالتون خوبه ؟

سلام.ممنونم🌸
ای وای چه دلگیر...
Thursday 13 August 20 , 20:00 آقایِ دلقک

این سبک رفتار با والدین -حتی اگر دلخوری هم بینمون باشه- از جمله کارهاییه که آدم رو سبک میکنه. 

آدم باید بگرده دنبال کارهایی که سبکش میکنه. هرچقدر روحت سبک تر باشه، راحت تر پرواز میکنی 

کارهای ریزی که به شدت اثرات مادی و معنوی عجیبی داره ... 

هرکسی هم میتونه حداقل 10-15 کار مخصوص پدرومادر خودش رو پیدا کنه 

روزتون پساپس مبارک. دستانتون پرخیر و برکت 

سپاس از نظرتون. باهاتون کاملا موافقم💐💐

ممنونم لطف دارین

درود

راهنمایی های جذابی بودند

سپاس

خواهش میکنم😊💐
Thursday 13 August 20 , 21:47 پرستوی عاشق

جالب بود

روزت مبارک پساپس

منم چپ دستم :)

ای جانم...از شماهم مبارک💐💐

انس یک روزه با والدین بر جهاد یک ساله ارجح است؛ (Holy Prophet)
چپ دست رو هم مجدداً تبریک عرض میکنم :)

بله واقعا💐
تشکر

عجبب ولی فعلن ک 1ساله رابطه خوبی نداریم کککک

چرا آخه؟؟😢😢
Saturday 15 August 20 , 13:57 حمدان مقدم

احسنت

محبت و خوبی به والدین اعجاز ایجاد میکنه تو زندگی..

 

سپاس..

واقعا همینطوره🌸
Sunday 16 August 20 , 08:08 سیّد محمّد جعاوله

عالی بود.

ممنون
Sunday 16 August 20 , 09:33 گیتی رسایی

یکدنیا سپاس از شما که مهربانیتان دلم را به وجد میاورد

هر سحر ناله و زاری کنم پیش صبا
تا ز من پیغامی آرد بر سر کوی شما
باد می‌پیمایم و بر باد عمری می‌دهم
ورنه بر خاک در تو ره کجا یابد صبا؟
چون ندارم همدمی، با باد می‌گویم سخن
چون نیابم مرهمی، از باد می‌جویم شفا
آتش دل چون نمی‌گردد به آب دیده کم
می‌دمم بادی بر آتش، تا بتر سوزد مرا
تا مگر خاکستری گردم به بادی بر شوم
وارهم زین تنگنای محنت آباد بلا
مردن و خاکی شدن بهتر که بی تو زیستن
سوختن خوشتر بسی کز روی تو گردم جدا
خود ندارد بی‌رخ تو زندگانی قیمتی
زندگانی بی‌رخ تو مرگ باشد با عنا 

 

فخرالدین عراقی

مهربانی از شماست🌸🌸
ممنون از لطف و توجهتون.
این شعر رو به شدت ازش خوشم اومد. واقعا سپاسمندم🌹🌹🍀🍀🍀🌷🌷🌷
Sunday 16 August 20 , 11:30 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بستنی دوست^^

😍😍
Sunday 16 August 20 , 16:40 Aparat.com/abbasishiraz

سلام

نکات بسیار خوب و ارزنده ای بود

موفق باشید

سلام 
متشکرم
سلامت باشید

سپاس

 

راهنمایی های بسیار خوبی کردید🤔🤔🤔

 

سعی میکنم عملی کنم

 

موفق باشید

خواهش می کنم.
ممنونم همچنین
Thursday 20 August 20 , 11:54 محسن رحمانی

سلام 

ختم زیارت عاشورا گذاشتیم شما هم دعوتید اگه مایل شرکت کنید خبر بدید. با تشکر .

 

سلام شرکت می کنم. روزانست؟

سلام خوبید؟!وای عکساتون خیلی قشنگه!!! اینا رو از کجا میارید؟

سلام ممنونم. از پینترست دانلود می کنم

چرا 1 سال به یک سال پست میزارین؟

از سخت ترین کارهای دنیا کنار اومدن با پدر ومادره

جالبه..چراخب؟
Saturday 22 August 20 , 11:59 محسن رحمانی

سلام ممنون اجرتون با ابا عبدالله الحسین (ع).

 

بله روزانه از اول تا دهم محرم. .

چشم...انشاءلله

سخته دیگه از نظر فکری و هر چیزی با بچه ها متفاوت فکر میکنن

آره خب
اما باید هم ما و هم اونا همدیگه رو درک کنیم
Monday 24 August 20 , 17:04 🐻Lazy Bear🐻

من یه بار مامانمو به جای ماما مادر جون صدا زدم تا دو روز بعدش همش می پرسید تو واقعا کاری نکردی راستشو بگو چیکار کردی قول میدم نمیری....

😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan