چـه‌چیـزایـی‌خـوشـحالـت‌مـی‌کنـه؟💐


چیزای خیلی کوچیکی که باعث
خوشحالی میشن=]::🧸

❈-------------------------❈
- صدای نماز صبح خوندن مامان و بابابزرگا ⊰📿⊱
- خراب شدن دستگاه کپی مدرسه ⊰🖨:
- پای صندوق بفهمی که خریدت تخفیف داره ⊰🛍⊱
- داشتن یه دوست عکاس و پایه که هروقت خواستی بیاد ازت عکس بگیره ⊰📸⊱
- یکیو بغل کنی و اون محکم تر بغلت کنه ⊰⊱
-خواب باشی و از تلوزیون آهنگ مورد علاقت پخش بشه و باهاش بیدارشی

🌼شمارو چه چیزایی خوشحال می کنه؟؟

  • کریمه کریمی

*-* وای عاره

🌷😊

دقیقا همینا😍

من بوی گردن نوزاد رو خیلی دوست دارممم😍😅

منم😍😍
Thursday 16 July 20 , 21:47 ماهور بانو

دیدارش

😊❤❤
Thursday 16 July 20 , 21:48 محسن رحمانی

چه جالب .

 

صدای گنجشکا اول صبح

 

صلوات خاصه امام رضا (ع)

نماهنگ به طاها که درمورد امام زمان (ع) هست.

احسنت...چه چیزای خوبی🙂🌺

آخ دقیقا

😊🌷
Thursday 16 July 20 , 22:09 محمدرضا زارع

سلام

مورد اول رو که خدا از ما گرفت ولی همیشه لذت بخش بود 👴👵

مورد دوم که فکر کنم دعای صبح گاهی خیلی از ما ها تو مدرسه بوده🤭

بقیه موارد هم که کاملا موافقم😊

و همچنین:

رفتن در طبیعت و شنیدن صدای آب و پرنده🌳🌲🌊🐦

با عشقت بری به زیارت اهل بیت(ع) هر سال🕋🕌

با عشقت سریال ها و فیلم های مورد علاقت رو تماشا کنید📺🎥

البته اگر عمری باقی باشه و اون عشق هم باشه🙂

 

فعلاً که همینا بیشتر هست🤗🌹🌹

 

سلام.
خدارحمت کنه پدر ومادرتون رو ان شاءلله زیر سایه حضرت معصومه باشن.
ممنونم از لطف و توجهتون ومطالعتون🌸🌸😊
ان‌شاءلله که همه این اتفاق ها براتون میفته.🌷

این که قفط بفهمم یکی منو میخواد خوشحال کنه منو خوشحال میکنه

این که دوباره 100 گیگ نت رایگان بدن

و این که یکی بخواد منو سوپرایز کنه و کسی که دلم واسش تنگ شده رو ببینم

ای جانم😍🌸🌸
ان شاالله همه این اتفاق ها تند تند برات بیفته🌸🌸

سلام...

امیدوارم حالتان خوب باشد...

 

به قول بزرگی:

باید به دنبال شادی ها گشت

غم ها خودشان ما را پیدا می کنند...!

سلام. ممنونم همچنین.
کاملا حرف درستیه😊🌸
Thursday 16 July 20 , 23:13 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

همینا دقیقا😍😍

+از یه آدمای خاص پیام دریافت کنم🤗😍

+آهنگای قدیمی مال عهد بوووق🤣

+یچیزایی که بگم سیاسی میشه.. نمیخوام پات گیر بشه پس بیخیالش:)😘

ای جانم😍😍ممنونم از نظرت❤❤
سه تاش عااالی بود😘😘
Thursday 16 July 20 , 23:22 محمد منتصری

شعر حافظ، هدیه از طرف یک دوست،موسیقی سنتی،نوشتن

نمیدونم بقیه هم با اینا خوشحال میشن یا نه اما اینا منو خوشحال میکنه.

خیلی هم عاااالی🌸🌸🌸🌸

در یک کلام چنین چیزی وجود نداره :| گوشی میگرم دستم داغ میکنه میرم سمت کامپیوتر تا فوتوشاپ باز بشه باید 15 دقیقه صب کنی خوب میرم وبلاگ میبینم ماشالا 340 تا پست گذاشتم مردم عین خیالشون نیست :/ میرم کد نویسی یه باگی پیدا میشه توش خدای برنامه نویسی نمیتونه حل کنه :/ خوب میرم انیمیشن سازی کامپیوتر هنگ میکنه پروژه میره دوباره درستش میکنم برقا یهو میره :/

خوب ایتو هم ذکر کنم تقریبا 80 خط نظر نوشته بودم پاک کردم که زیاد تاثیر منفی نزارم :/

خوب یه چیزم ذکر نکردم وقتی یه نرم افزار آینده دار نصب میکنی کامپیوتر جوری نرم افزارو باز میکنه که انگار به زانتیا داری گازوئیل میدی :/ که پس از دو یا نهایت سه دقیقه فیوز تمام خانه های محله میترکه😂😂😂همچنین یاد رفت بگم از عکاسی نهابت نفرت را دارم :|

آخی...همه اینایی که گفتین رو درک می کنم😄😄🌹🌹
ممنون از مطالعه و توجهتون

همه‌ی اینایی که گفتین💝💝

اینکه این ویروس لعنتی زودتر دست از سرمون برداره💉

کتاب خوندن😍🌸💐📖

و جدیدا هم مدرسه رفتن خیلی خوشحالم میکنه😅

 

 

وبلاگتون از تم تا متن ها،خیلیی عالیه واقعا برای چند لحظه هم که شده حاله آدمو خوب میکنه!🌷🌷🥰

چه چیزای قشنگی خوش حالتون می کنه...ان شاءلله که دومی و چهارمی زود تر اتفاق بیفته😄🌸🌸😍
ممنونم عزیز😍نظر لطف شماست...خیلی خوشحالم کردین💐💐💐خداروشکر
Friday 17 July 20 , 00:32 ( ک) شباهنگ

وقتی که بتوانم  حتی با یک کار کوچک

خنده بر روی لبان مسکینی ظاهر کنم 

و قلبی را سرشار از شادی و امیدواری 

 

احسنت...واقعا عالی بود🌸تبریک می گم😊
Friday 17 July 20 , 00:33 moon🌛 child🌜

همشون 😊❤

😍😍
Friday 17 July 20 , 00:51 نـــای دل

حضور قلب در نماز

وجدان کاری

کار خوبی برای کسی انجام دادن و انتظار عکس العمل نداشتن

کسی رو از ته دل خوشحال کردن

چه خوب و عالی🌸
ان شاءلله هممون این نکاتی که گفتین رو بهش برسیم واقعا..
اونوقته که دنیا گلستون می شه😊
Friday 17 July 20 , 05:19 در حوالی اریحا...

اینکه تو جیب لباسای قدیمیم پول پیدا کنم، خیلی حس نوستالژیکی میده بهم...

بچه که بودم هر وقت بی پول میشدم لباسامو میگشتم و وقتی دستم به اسکناس میخورد انگار دنیارو بهم داده بودن...

الهی..😄
ممنونم از نظرتون🌸🌸
Friday 17 July 20 , 09:18 .. Elceroditto ..

مواردی که گفتید بعلاوهی

- وقتی تو یه کارخونه که توقف چند ساعتی بعضی از ماشین های مهمشون براشون ضرر های چند ده میلیونی محسوب میشه، با بروبکس ات مثل لاک پشت های نینجا بری دستگاه رو دوباره راه بندازی و بقیه فکر کنن نابغه‌ای چیزی هستی :)

عاااالی بود😀😉😊🌸🌸🌸🌸
ان شاءلله از این اتفاق ها زیاد بیفته😊

خراب شدن دستگاه کپی مدرسه خخخخخخخخخخخخخ

😁😁😁😁

فقط شماره دو 👌😂😂😂

😀😀😀😂😂😂
Friday 17 July 20 , 09:52 محمد منتصری

راستی یادم رفت مهمترینش رو بگم. رفتن به حرم امام رضا (ع).

وای خدا چقد دلم تنگ امام رضا شد😢😢😢

سلام

سوال سخت و آسونیه

خیلی وقتا آدم الکی خوشحال میشه ولی نمیدونه دقیقا باید چیکار کنه

من مورد پنجم رو خیلی میپسندم، کلا یکی باشه تو زندگیت که همدیگه رو دوست داشته باشین و در کنار هم شاد زندگی کنین

و اینکه نگاه کردن به چهره مادرم وقتی که حواسش نیست، خیلی حالم رو خوب میکنه

اما اینجور الکی خوش بودن که همیشه هستم :) همش دارم ورجه وورجه میکنم

ممنون از نظرتون😊کامنت جالبی بود🌹🌹🌹
الهی سایه مادرتون همیشه مستدام باشه🌼🌼
Friday 17 July 20 , 11:40 faryad. handsome

هومممم منم.موخوام

Friday 17 July 20 , 11:42 faryad. handsome

هرچیزی ناراحتت نکنه از نشر من موجبات خوشحالیتو فراهم میکنه بستگی داره چطور ببینش

🌸🌸ممنون از نظرتون
Friday 17 July 20 , 12:06 محمد منتصری

انشاا... کرونا تموم شه خدا قسمتتون کنه بیاین مشهد...

مشهدی هستین؟خوش به سعادتتون. سلام منو به آقا برسونین🌸
ممنون از دعای قشنگتون🌹🌹

خریدن عطر

 

گپ زدن با دوستان

 

نوشتن یک مطلب

 

ببینی که باعث شدی مشکلات دیگران حل بشه یا راهشونو پیدا کنن

خیلی هم عااالی...همش قشنگ بود💐💐💐

همین که کنارش خوشه منم خوشم

😞😞

منم میام میام میام

کجا؟؟؟
Friday 17 July 20 , 14:11 وایولت ...

صدای خراب شدن پرینتر مدرسه وقتی امتحان ریاضی داری😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌👌👌👌👌👌👌✋✋✋😂😂✋✋😂✋✋✋😂✋😂✋

خخخخ😂😂😂

البته من با نظرات مثبت و امید بخش شما هم توی وبلاگم هم خوشحال میشم

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Friday 17 July 20 , 15:04 محمد منتصری

انصافا تازه فهمیدین مشهدیم؟ تو درباره ی من نوشتم،تو صحفه اصلی زیر تصویر هم شعر درباره امام رضا است...

شاید قبلا دیدم و الان فراموش کردم...
شرمنده🌸

واهایییی :))))))))

به علاوه دیدارش :)

:) اووووخی
Friday 17 July 20 , 17:21 سیّد محمّد جعاوله

عالی

احسنت

ممنون🌺
Saturday 18 July 20 , 16:53 سید علی طلوع

سلام.

این برای من خوشحال کننده است که پنج شنبه بخوابی جمعه با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه بیدار شی :)

سلام.
چه آرزوی قشنگی...خوشحالی از این بیشتر تو دنیا نیست🌸🌸
Saturday 18 July 20 , 18:05 سید علی طلوع

دقیقا

🌷🌷

سلام

آآآآ دقیقا ☺️ 😆

چیزای که منو خوشحال می کنه ایناست 👇

صدای آبشار و رودخونه ( مخصوصا وقتی آدم پاهاشو تو رودخونه می ذاره ، آب خنکککک رودخونه پاهای آدمو نوازش می کنه ، ویییی )

صدای پرنده ها

صدای صبح

غذا دادن به حیوونای خیابونی

مسافرتتتت ( مخصوصا مسافرتی که قراره صبح زود راه بیفتی )

همینا  😊 ☺ 🙂

چه چیزای قشنگی🌹🌹🌹🌺🌺
مورد آخر واقعا عالی بود😍😍

اوهوم 😊 ☺ 🙂

Monday 19 October 20 , 10:52 محمد اسلامی

خنده ی زیبای یار......
 

وقتایی که میخنده و ی طور خاص نگاهم میکنه ... کلا خوشحالیش همه چیزمه خودش داراییم

چه خوب...عالیه🌸🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan