آدامس دوست دارین؟؟😉

 

 

وقتی کسایی که دوستشون دارین باهاتون حرف می زنن، بعضی از حرفهاشون رو تکرار کنین.😊🌺🌺

همین کار نشون می‌ده که به حرف‌های اونا گوش کردین و بهشون اهمیت می‌دین.🤗

 

 

✔️یه سوال! اگه بگن قراره فردا شخصیتتون با یه نفر عوض شه، دوست دارین به چه کسی تبدیل بشین؟😌😉🙃

 

 

راستی!!براتون شیر آب و صابون گذاشتم🧼🚰 خواستید از آدامسای بالا بردارین دستاتونو بشورین کرونایی نشیم❤😌😉🌺🌺

  • کریمه کریمی

دوسدارم جای شوگای بی تی اس باشم که ببینم معروف بودن چه حسی داره

ای جانم😄😄

بشم جای بایسم/:

یونگی*-*

😊جالبه🌸
Saturday 11 July 20 , 23:21 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوممممممممممممم دوست دارم جای میکاپ ارتیس بی تی اس باشم

 

اَووو...چه جالب🍀🌷
Saturday 11 July 20 , 23:25 لوکِ بَد شانس ...

همه دوص دارن بشن بی تی اصی که ://

آره والا خوش به حال بی تی اس☺
خداییش شخصیت های کره جذابن
Saturday 11 July 20 , 23:27 لوکِ بَد شانس ...

خخخ موافقم خدایی 😹🤛🤜

Saturday 11 July 20 , 23:31 سارا سماواتی منفرد

دوست دارم جای کی باشم؟؟

آهان ... دوست داشتم جای catwoman بودم !

((((-:

آخی...😄😄

اممم نمیدونم تاحالا بهش فکر نکردم 🤔

😊🌸

نه زیاد دوس ندارم ادامس

ویییییی میخوام جای آدرین آگرست تو میراکلس باشم😍😍😍😍⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩

😍😍🌹🌹

کریمه جان میراکلس دیدی؟

واییی من الان داشتم شرلوک نیدیدم انقد باحال بودددددددد 

آره میراکلس رو دیدم😊بهت حق می دم دوستش داشته باشی.
کجا میدیدی؟ داداش منم داشت میدید الان تو شبکه تماشا فک کنم.

سلام 

کاش قدیم و جدید مینوشتی. من دوست داشتم جای چنگیزخان و هیتلر و آتیلای هون و برخی از شاعران فارسی و یا از اعراب صدر اسلام در قدرت بودم. و همچنین برخی پادشاهان ایرانی ، برایم جالبند. الان هم  یعنی زمان حاضر هم  دقیقا نمیدانم چه بگویم. 

راستی ، جمله ای که نوشتی خیلی از اوقات برعکس هم هست. چون دیدم طرف گوش نمیده و فقط دو کلمه آخر جملات تکرار میکنه که بگوید گوش میدهم ولی اصلا گوش نمیدهد. 

ای کاش ، همه به مطالب یکدیگر اهمیت بدهند و بخوانند و حداقل نظری دو پاراگرافه بنویسند. البته هر جور راحتند چون نظر زورکی اصلا بدرد نمیخوره. 

امروز 188 نفر فوتی و کل آمار 12635نفر شد. بله دستها را باید شست و مراقبت کرد. 

موفق باشی. 

سلام. ممنونم از نظرتون. بله موافقم.
نباید تظاهر کرد☺
Saturday 11 July 20 , 23:58 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

اوممم نمیدونم راستش!

شاید جای اون معلم هندسم که ببینم چرا همچین میکنه با بچها-___-

 

+ به به آدامس😄

😂😂😂
ان‌شاءلله مهندس یا معلم آینده ایی❤❤
Sunday 12 July 20 , 00:01 وایولت ...

وایییی ایول

ارهمنم تماشا داشتم میددیم سقوط رابخن باخ خیی خفن بود😍

🌸🌸🌸

جای......

 

نمی دونم....

 

خانوم صاد !

شاید...

نمیشناسمشون😮
Sunday 12 July 20 , 00:06 وایولت ...

راستی

شیپ مورد علاقت تو میراکلس چیه گل گلی؟

من لیدی باگ رو خیلی دوست دارم💚💚

آدامسی از جنس خاطرات....خب شما خودتون دوس داشتید شخصیت کیو داشته باشید؟؟

راستش نمی دونم😀😀
ولی گاهی وقتا دوست دارم جای همکارای عشقم باشم...چون همیشه پیششن.😔

ایول چه چیزی گفتی 

مرسی ممنون

خواهش☺
Sunday 12 July 20 , 00:16 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

مرسی عزیزم❤❤😍

اصولا نباید بشناسید :))))

 

دبیر ادبیات بنده هستن :)

😄
خدا دبیرای خوبو حفظ کنه🌹🌹
Sunday 12 July 20 , 00:47 بز بز قندی ( جرعت حقیقت ** است :// )

دوس دارم با مدیر مدرسمون عوض شم ؛ کُل مدرسه رو تا آخر دوره تعطیل کنم ://

خخخخ😀😀

عاشق ادمهایی میشم که حرفهای منو تکرار می کنن

جالبه😊🌺🌺🌺
منم از این به بعد حرفهاتو تکرار کنم؟؟😀😀

سلام کریمه، خوبی؟

بشم ۱۰ سال بزرگتررشده خودم 

چه آدامس‌های باحالی، مثل مدیر وب شیرین هستند.

سلام.ممنونم.لطف دارین🌸🌸🌸

میشه ادامس طمع های دیگه بیارین.......

فکر کنم ببینم چی میشه...😀

شخص خاصی مد نظرم نیست ولی دوست دارم نویسنده باشه

خیلی هم عاالی🌸

جای مامانم بشم که همچین بچه های خوبی داره😁😁

😂😂😂خدا نکشتت🌸🌸

من میخواستم جای فقیر ترین ادم باشم تا اونو درک کنم

نظرتون خیلی تامل برانگیزه...ای کاش هممون به فکر اونا بودیم😔

عزیزم🌺🌺🌺

سلام میشه باهم چت کنیم؟ چنتا سوال دارم

https://qased.net/1024001065

سلام.کجا چت کنیم؟

چه قشنگ :)

+ نمیدونم جای کی...

++ چقدر بی تی اسی داریم!

ممنونم  از نظرتون🌹🌹🌹

سوال سختیه ولی دوست دارم دوباره خودم باشم و جای کس دیگه ای نباشم ولی اگه به اجبار باشه:

واسه ی اینکه ادبیات می خونم دوست داشتم جای حافظ و مولوی می بودم ببینم اونا با چی دوپینگ می کردن این طور شعر میگفتند.

اگه فقط و فقط یه انتخاب داشته باشم احتمالا چارلی چاپلین رو انتخاب میکردم. نه واسه اینکه با مزه است اتفاقا اگه داستان زندگیشو بخونی گریه ات میگیره.این مرد فراتر از سینما بود...

پیامتون ناشناسه و متوجه شخصیتتون نشدم اما اینکه دوست دارین خودتون باشین واقعا جای تحسین داره.
...همچنین به انتخابتون تبریک می گم...😊😊🌸🌸
Sunday 12 July 20 , 11:59 محمد منتصری

راستی من آدامس تند رو دوست دارم.اکالیپتوس دارین؟ (:

شرمنده فقط توت فرهنگی😀😀🌹🌹🍓🍓

نمد

نمد

Sunday 12 July 20 , 13:17 سیدهادی محمدپور

هر چند زیاد توی وبلاگها نظر نمیدم
ولی اگه قرار باشه خودم رو جای یکی قرار بدم

جای حسن کلید ساز رو میگرفتم تا به همه ی رئیس جمهورها نشون بدم که میشه به مردم خدمت کرد...

نه مثل حسن کلید ساز که اهداف شومش رو از مفهوم مخالف حرفاش میگیریم


میگه تحریم برداشته نمیشه ... یعنی برداشته نمیشه
میگه از شنبه بیماری تموم میشه... دت میگیره
میگه ما به عقب باز نمیگردیم ... دقیقا بر میگردیم به 50 سال پیش
...

خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

واقعا جای تحسین داره...ان‌شاءلله یه روزی همه چی درست میشه.
Sunday 12 July 20 , 13:35 لوک خوش شانس

خودم حرف ندارم ک 😂 

ولی خو دوس دارم جای ی آدم معروف باشم قطعا 

😁😁🌸🌸

جای تهیونگ*-*

بفهمم ویکوک ریله یا ن:")

کککک

 

😀😀🌸🌸

من با اجازه یدونه برداشتم 😂

اجازه نمی خواد که😀😀
Sunday 12 July 20 , 14:54 سعید حیاتی

جای سعید حیاتی

 

جالبه☺
Sunday 12 July 20 , 15:05 سعید حیاتی

خودم منظورمه ها

بله متوجه شدم. 
به نظر من هرکس شناخت زیادی از خودش داشته باشه، خودش رو انتخاب می کنه.🌸🌸

وقتی کوچیکتر بودم و هنوز باید از روی کتاب بخوانیم دوبار از هر درسش مینوشتم دوس داشتم جای خالم باشم یا داییام😅...چون درسشون تموم شده بود و خونه نشینی رو در پیش گرفته بود یا دبیرستان بودن و مشق نداشتن!😁...

سال ششم که اصن نگو😐...دوس داشتم جای هرکسی باشم غیر خودم😶...خصوصن اونایی که تیزهوشان قبول شده بودن!😅

 

ولی خیلی وقته دلم میخواد جای خودم باشم😎...یه وختاییم میگم:فلانی عجب آدم خوشبختیه🙄...کاش من جای اون بودم😐!

 

ولی بعدش میبینم خودم به تنهایی خیلی خوشبخت تر از اونم😎...چون قولایی به خودم دادم که اگه جای اون بودم شاید به ذهنمم نمیرسید🤔😉!(به عبارتی فقط بخاطر قولام میخوام خودم باشم!😅😁)

 

امیدوارم شما هم به تنهایی به اندازه من خوشبخت باشین!😉😎

 

:)

ای جانم چه خوب🤗🤗🙃🙃😊😊
ان شاالله همیشه خوشبخت باشین🌷🌷
ممنونم از نظرتون 

انشـــــــــــــــــــــــاالله به حق خداوندیِ خودِ خدا🙄😁!

شماام انشاالله خوشبخت باشین😉

قربانت بانو!😊

:)

ممنونم🌸🌸
Sunday 12 July 20 , 16:39 محمد منتصری
ببخشین اون فرد ناشناس که پیام داده بود و گفت می خوام چارلی چاپلین باشه من بودم.محمد منتصری...شرمنده اسمم رو صفحه نیومد
آهان...ممنون که گفتین😊🌷🌷

من نعنایی دوست دارم

جالبه همه تند دوست دارن...البته ناگفته نمونه من خودم تند بیشتر دوست دارم😀😀
Sunday 12 July 20 , 21:56 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اخخخخخخخخخخخ ازین ادامسا

من موزیشم میدوستم

😍😍😍
Monday 13 July 20 , 02:25 ملیکا موحد

سلام  فینگل جون.   شبیه پیشی های کوچکولویی که چشمای خوشل موشل دارن  هستی  کریمه جون.  من عاشق پیشی ام.   همه رو پیشی،میبینم. من دوست داشتم جای یه نویسنده ی دیوانه و عجیب بنام  شین براری باشم  و  سرگذشتش رو واقعن تجربه کنم ،  فکر نگنم  خوش میگذشت  همون اول راه  میمردم   والا...   دنبال میشی   دنبال کن،  تا نگن خسیسی پیشی جون

😐😐😐
ممنونم از نظرتون🌸🌸
Monday 13 July 20 , 07:50 ماهور بانو

جای استاد شجریان💙

ای جانم😄🌸
Monday 13 July 20 , 12:16 آیرین lee

سلام 

واییییی چقدر وبتون خوشگل و مرتب هستش 

من اگه می خواستم جای کسی باشم جای کریمه کریمی(خودتون) دوست داشتم باشم 

چون فوق العاده مهربون فوق العاده منظم و فوق العاده مودب هستین 

سلام گلم😍😍😍
عزیزم مرسییی🌸🌸🌸
همه این صفاتی که گفتی مال خودته دوست مهربونم❤❤
😘😘
Monday 13 July 20 , 12:29 محمد منتصری
سلام.قسمت نظر دهی برای مطلب دستگاه صبا رو برداشتین؟مجبور شدم اینجا پیام بدم.ممنون که نظر دنبال کننده هاتون براتون مهمه و دستگاه صبا رو گذاشتین.من از همه ی نغمه ها یا همون دستگاه های قرآنی صبا رو از همه بیشتر دوست دارم.واقعا دلنشین و محزونه.البته دستگاه بیات رو هم خیلیً دوست دارم.ممنون
سلام.
راستش چون برای مطالب قرآنی نظر نمی دن معمولا، نظر دهی رو برداشتم که در قسمت مطالب کم نظر قرار نگیره و بی احترامی به قرآن نشه.
خواهش می کنم🌸🌸
زیر سایه قرآن باشید

بسته آدامس ببینم یکی باید منو بگیره که همه رو با هم بالا نندازم!!

😀😀😀🌸🌸
Monday 13 July 20 , 17:09 محمد منتصری
بعضی وقت ها انسان تمایل داره که سکوت کنه.چون عظمت قرآن در کلمه نمی گنجه و گرنه دلنشینی قرآن برای تمامی ما ثابت شده است. بعضی وقت ها هم چیزی رو نمی دونی یا نمی فهمی که نظری درباره اش نداری. حتی الان شاید نظر دادن من نشونه ی این باشه که من به درکی نرسیدم تا در مقابل قرآن سکوت رو ترجیح بدم. نظر ندادن همیشه بد نیست.
حرفتون کاملا منطقی و قابل تحسینه...چشم ان شاءلله دفعه بعد اینکارو نمی کنم😊🌸
Monday 13 July 20 , 19:08 محمد منتصری
خیلی ممنون🙏💓

آیت الله بهجت (ره)...

چه انتخابی...احسنت
Friday 17 July 20 , 09:29 .. Elceroditto ..

بیل گیتس :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan