پــایــیز🍁

 
پائیــز ڪه شد..🍁🍂🧡
قلب‌ها تنـدتر تپیـدند،
پلڪ ها مشتـاق‌تـر پـریدند،
قـدم‌ها بلنـدتر بـرداشته شدند!
پائیــز، فصـلِ سـرعت بخشیـدنِ عشـق است؛
فصـلِ رهایی از حالِ گـرفته‌یِ تنهایـی...!!!!
 
#نسرین_هداوندی
 
من خودم اردیبهشت به دنیا اومدم اما پاییزو از همه فصلا 
بیشتر دوست دارم چون پر از خاطره های قشنگه🍁
قبول دارین؟؟
  • کریمه کریمی
Sunday 22 November 20 , 16:33 ☆☆사리나 ☆☆

👍👍👍👍👍👍

روزای بارونی و زود گذرش 🍁🍂🍃🌂🌁

اوهوم😊

سلام 😊

+ راستش ، پاییز خیلی فصله افسرده ایه 😟 😦 😞 😔

زیاد دوستش ندارم 🙁 ☹️

سلام
بهت حق میدم
برای منم بهار اینطوریه😢

منم پاییزو خیلی دوس دارم چون میوه هاش از همه فصلا بهتره @__@

احتمالا انار رو خیلی دوست دارین😊🌹

کاملا قبول دارم 🍂

😊🌸🌸
Sunday 22 November 20 , 17:20 نویسنده آشنا

سلام، اره فصل قشنگیه:)

مخصوصا راه رفتن روی برگ های خشک😄

سلام آره خیلی🌹🌹🌹
Sunday 22 November 20 , 17:21 یاسمن گلی:)

پاییز خیلی قشنگه❤️

موافقم🌸🌸

درود 

بسیار پرخاطره است ..

و بسیار شیرین غم انگیز ...

سلام
بله همینطوره😊🌷
Sunday 22 November 20 , 18:44 محسن رحمانی

سلام پاییز فصل قشنگیه . پاییز فصل رنگها.

سلام...اوهوم🌸🌸

وااای اره انااار خرمالوووو نااااااارنگیییی❤️___❤️😋

😍😍😍

من خردادیم و عاشق بهار..
اما از پاییز بدم میاد!
از نظرم پاییز یه حس بدی داره..
دوسش ندارم..

اوخی🌸🌸منم اینطوری بودم بعد نظرم عوض شد

با اینکه طبیعت پاییز خیلی قشنگ و خوشگله و میوه هاش خوشمزه و لذیذ هستن 😍 اما واقعا نمی دونم چرا من حس می کنم فصل افسرده ایه

شایدم برای من اینطوریه 🙁 ☹️

آخی...الهی🌸

فقط اونجا که برگ های افتاده زیر پای آدم خش خش میکنن.....

اوهوم😍

هعیییی 🙁 ☹️

😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan