چالش😉

بر اساس ماه تولدتون پاسخ بدین:

 

•فروردینی ها:بهترین کتابی که خوندین؟📖

 

•اردیبهشتی ها:آخرین فیلمی که دیدین؟🎬

 

•خردادی ها:قشنگ ترین خاطره رو باکی دارین؟😍

 

•تیر ماهی ها:عشق یا ثروت؟؟💰یا❤

 

•مردادی ها:اسم آهنگی که باهاش خاطره دارین؟🎼

 

•شهریوری ها:به نظرتون چی زود تموم میشه؟؟🧐🤔

 

•مهر ماهی ها:یه دعا بکنین🙏

 

•آبانی ها:دلتون واسه کی تنگه؟💔

 

•آذر ماهی ها:طرفدار کدوم خواننده این؟🎤🎙

 

•دی ماهی ها:آرزوتون چیه؟😊

 

•بهمنی ها:دلخوشیتون چیه؟؟🏵🌷💐

 

اسفندی ها:به چی فکر می کنین؟🤔

 

اگه دلتون خواست جواب بدین🌷🌷

  • کریمه کریمی

عشق :)

🙂🌹
Monday 20 July 20 , 21:36 کریمه کریمی

من خودم آخرین فیلمی که دیدم‌فیلم تو فوق العاده ای بود😊

Monday 20 July 20 , 21:38 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

دلم واسه کل کسایی که از پیشم رفتن تنگه(مخصوصا خواهرو مامان بزرگمو بابابزرگم)

😔😔😔
ممنون از نظرت آبان ماهی عزیز 
سلام
 ان شالله خیر دنیا و آخرت نصیب تون بشه
سلام.
چه دعای قشنگی...ان شاالله نصیب همه باشه🌹
Monday 20 July 20 , 21:39 —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

هوم...دعا..

جایی جنگ نباشه :|💜

واقعا دعای قشنگیه...ان شاالله💐
Monday 20 July 20 , 21:40 «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

آرزو های زیادی دارم:)

طولانی میشه کامنت

هر طور صلاح می دونین ولی ان شاالله به آرزوهای قشنگتون برسین💐🌹🙂
Monday 20 July 20 , 21:42 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

آرزوم؟

اومم.. در حال حاضر خوب شدن وضع مملکت..

ای جانم🌷🌷خیلی هم عااالی❤
چقدر دی ماهی!!🙂
Monday 20 July 20 , 21:43 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

🌹❤

یادم نیس

(بهترین کتب ک خوندم) /:

جالبه🤔چرا خب آخه؟؟

خواننده مورد علاقم هرکسی دوست نداره -_-

سپهر خلسه

خیلی هم خوب...بالاخره هرکس سلیقه ای داره 🙂🌺

چون خعلی خوندم و از نظر همشون بهترین بودن/:

چه خوب🏵🏵🌷🌹

دی*-*

ارزوم اینه ک...

 

ی روز یبرسه ک دیگه از هیچی ناراحت نباشم...و اینکه اونایی ک ناراحتم کردن نسبت بهشون بی حس بشم

چون معمولا اونیو ک بیشتر دوست داری درد ناراحتیت بیشتره

 

واقعا موافقم🌺
ممنون از توجهتون🙂

ثروت؛))

🌹🌷

روشی هوشمنداته برای فهمیدن ماه تولد کاربران ! --__--

خخخ😂
Monday 20 July 20 , 22:08 پسـر زمـستان ツ

آرزوم اینه روزی برسه که مردم دوباره شروع به مطالعه کنند دوباره فرهنگمون رو به جهان عرضه کنیم

واقعا عالیه آرزوتون🌷🌷ان شاالله

سلام

بهترین کتابی که خوندم ؟

نمی دونم والا 😶 😄

سلام🙂😊
Monday 20 July 20 , 22:28 نـــای دل

به وقت شام و آقازاده و خروج

خیلی هم خوب🌷
هر دومون اردیبهشتی هستیم🙂

دلخوشی من همین چند وقت پیش به فنا رفت

😥😥

باور میکنی که از کتاب متنفرم

می تونی یه سوال دلخواهتو جواب بدی...ولی چرا آخه؟
البته هرکسی علاقه ای داره...
Monday 20 July 20 , 23:08 کامیار ...

دلم برای معلمی که از دستش دادم

برای پدربزرگام

برای کسی که باید باشه و نیست تنگه

😔😔
Monday 20 July 20 , 23:48 محمد منتصری

اسم آهنگی که باهاش خاطره دارم...؟

راستش نمیتونم فقط یکی رو بگم ولی ۳ تا از بهترین خاطراتم همراه با این ۳ آهنگ بود :

۱_ جان مریم استاد محمد نوری

۲_ سلطان قلب ها استاد عارف

۳_ بهار دلنشین استاد بنان

دوست داشتم میتونستم واسه ماه های دیگه هم جواب میدادم...

البته نه همشون فقط فصل بهار(فروردین اردیبهشت خرداد) + مهر

فوق العاده ان این آهنگها..
چرا که نه خوشحال می شم به بقیه سوال ها هم پاسخ بدین😊🌷

اصولا با اهنگ خاصی خاطره ندارم /:

 

چون موقع خاطره جمع کردن اهنگ گوش نمی دن که... لاقل من کلا اهنگ گوش نمی دم /:

 

اهنگی که حس خوب بده دارم ... " ارام من " معتمدی 

"ماه و ماهی "

....

هر چی فکر می کنم خاطره با اهنگ ندارم /:

مرداد ماهی جان😊
خوشحال شدم از نظرت🌸
چه آهنگها و خواننده های خوبی😍

عشق

از همین تریبونم میگم امروز  روز تولدم بود:)

ای جانم.
تولدتون مبااااااااارک🌸🌸🌸🌸🌸🌼🌼🌼🌼🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎋🎋🎋💝💝💝
ان شاالله تا دیویست سالگی با کلی خاطره های قشنگ و ناب زندگی کنین.🌹🌹
خیلی خوشحال شدم🌷🌷🌷🌷
Tuesday 21 July 20 , 00:00 ماه تابان

سلام سلام😍

خوبی؟ 

من‌ آخرین کتابی که خوندم  امروز حسابان😂😂😂😂😂🤦‍♀️

ولی به غیر از کتاب درسی

خون دلی که لعل شد😊😊😊

موفق باشی 🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺❤️

 

سلام😍
ممنونم عزیزم شما خوبی؟؟❤
خیلیم عااالی.
موفق و پاینده باشی💚

سلام 

والا بعنوان یک آذر ماهی ، پس باید بگم خواننده مورد علاقه‌ام کیست ؟ 

باورکن از ذهنم پرید ، یعنی دقیقا یکی نیست. هر خواننده ای یک و چندتا آهنگ خوب داره. بعد من همه چی گوش دادم. هردفعه هم یک چیزی رو کلید می‌کنم و گوش میدم برای مدت تقریبا زیادی. 

از فارسی ، زیادند. آخه کی رو بگم. کردی را فقط گوش میدم و اصلا نمی دانم اسمشان چیست؟ ولی آقا جلال رو زیاد گوش میدادم. احمد کایا خوبه ، که کلا ترکی می خواند. یک مدت ناظری گوش میدادم. از عربی هم احلام بی نظیره. کلا نمیدانم دقیقا چه بگم مثلا همین دلارام رامین زمانی خوبه. 

اصلا همه کس و هیچکس. 

بهترین جواب. 

 

سلام.
باهاتون موافقم. من هم اگه ازم بپرسن خواننده مورد علاقم کیه نمی تونم جواب بدم😀
از نظر و پاسختون ممنونم🌹🌹🌹
چند تا از خواننده هایی که گفتین رو میشناسم. واقعا عالی می خونن🌸
Tuesday 21 July 20 , 00:03 ماهور بانو

چی زود تموم میشه؟

عمر

واقعا عمر خیلی زود تموم میشه😔
ممنون از نظرتون☺💐

سلام

شهریورم:

عمر، زمان ...

میگذره و میره و قدر ندونیم فقط حسرتش می مونه و پشیمونی

سلام🌷
آره واقعا موافقم
ممنون از پاسخت

والا من خاطره زیاد دارم و نمیدونم کدوم قشنگتر هست و همشو دوست دارم 

چه خوب🌹
ان شاالله همیشه خاطره های خوب داشته باشین😊

شهریور : د و ر ا ن   ا  ن ق ل ا ب 

دوران انقلاب که تموم شده🙂
منظورتون چیه؟
Tuesday 21 July 20 , 09:33 محمد منتصری

چون خودتون گفته بودین اشکال نداره به دیگر سوال ها جواب بدم :

بهترین کتابی که خوندم : بی خانمان اثر هکتور مالو

قشنگ ترین خاطره وقتی تو ولادت امام رضا ساعت ۱۲ شب پیاده با چند تا از دوستام رفتیم حرم و نماز صبح رو اونجا خوندیم (البته تو راه چه شوخی های ماورا الطبیعه ای که نکردیم!!!)

(واسه دعا هم) خدا آبروی همه ی ما رو حفظ کنه

 

ولی در کل با افتخار " مردادی ام "

ممنون از پاسختون جالب بودن🌷
کتاب بی خانمان رو نخوندم ولی حالا که اینطور شد می خونمش.
خوش به سعادتتون🌺🌺
ان شاءالله 

سلام و عرض ادب

خب زیادن ولی قطعا یه خواننده ای باید باشه که صداش حالت رو خوب کنه، از زمین بلندت کنه دور خودت رقص سماع بزنی و اون هنرمندعزیز برای من:

استاد حسین خواجه امیری (ایرج) 

 

البته خیلی وقته موسیقی گوش نمیدم؛ الان هوس کردم برم اون آواز معروف "منم که شهره شهرم" رو گوش بدم

اوووووه البه روز شهادت امام جواد علیه السلام هست

به همه عزیزان تسلیت عرض میکنم

بمونه برای بعد اگ یادم بود :(

سلام.
خیلی هم عالی🌷
بله. بنده هم تسلیت عرض می کنم🖤
Tuesday 21 July 20 , 11:26 سعید حیاتی

واسه حاج قاسم :(

...هممون دلتنگیم...😢😢💔💔
Tuesday 21 July 20 , 11:43 محمد منتصری

راستی به جای اردیبهشتی ها آخرین فیلمی که دیدم فارست گامپ بود. فیلم خیلی خیلی خیلی عالی بود.

کتاب هم هر چی در حال خوندنش هستید بزارین زمین هر جور که هست چه pdf، چه کتابخونه، چه خرید،فقط بخونیدش.اگه تا آخر خوندین و بد بود، من کلا وبلاگ نویسی و نوشتن و هر کار دیگه ای که امر کنین رو میذارم کنار.

چه تعریف جالبی...🌸🌸🌸
Tuesday 21 July 20 , 13:02 محمد منتصری

ببخشید با عرض پوزش من چیزی رو تعریف نکرده بودم که تعریف جالبی داشته باشه. شاید میخواستین واسه یک نظر دیگه این پاسخ رو بنویسید. البته معذرت میخوام، ناراحت نشید...

منظورم تعریفی بود که از کتاب مورد علاقتون کردین
Tuesday 21 July 20 , 13:41 محمد منتصری

آها... اوکی. منظورم همون کتاب بی خانمانه...

بله متوجه شدم

اخرین فیلمی که دیدم فیلم انگل بود خیلی فیلم جالبی حتما ببینش کره ایی هست

راستی کریمه جون واقعا وبلاگت عالی،وقتی میام تو وبلاگت حس خیلی خوبی بهم دست میده مطالبتم عالی هستش امیدوارم وبلاگت بترکونه عزیزم ♡ موفق باشی

ممنون گلم بابت معرفی😍😍
همیشه منتظر اینم که یکی یه فیلم خوب کره ای بهم معرفی کنه. حتما میبینمش اردیبهشتی جان🌹🌹

خیلی لطف داری گلم...همچنین😘😘😘😘💚💚💚
Tuesday 21 July 20 , 14:48 abdolnabi solimani

سلام فروردین ماه گزینه 1 کتاب تاریخی

🌸🌸🌸🌸
Tuesday 21 July 20 , 16:14 مجتبی ایرندگانی

من تولدم تو یک روزه خاصه 

دی

اووو😊🌸
Tuesday 21 July 20 , 16:23 سیّد محمّد جعاوله

من تیرماهی ام

دوتاش با هم باشه بهتره

Tuesday 21 July 20 , 16:23 سیّد محمّد جعاوله

من تیرماهی ام

دوتاش با هم باشه بهتره

Tuesday 21 July 20 , 19:13 yasbanoo farmand

عاقبت همه مون بخیر باشه ان شالله 

 

 

برا شما:امیدوارم تو بهترین درجات ببینمت 

ان شاءلله🌸🌸
ممنونم از شما🌹🌹همچنین عزیز🌺🌺

دلخوشی ندارم که چی بگم

 

چراخب؟😢
Tuesday 21 July 20 , 21:49 مجتبی ایرندگانی

آرزوی من اینه که همه جیباشون پره پول باشه مخصوصا خودم

ان شاءلله😊

هنوز پیداش نکردم😔

درود

نه عشق بی ثروت دوام دارد، و نه ثروت بی عشق دل خوشی 

احسنت...پاسختون عالی بود🌹🌹🌷🌷
Wednesday 22 July 20 , 09:16 سینا فرامرزیان

سلام،آخرین فیلمی که دیدم؟؟؟

سریال شعمدونی ساخته ی سروش صحت سال 1394

خیلی ممنون از شما

خواهش می کنم.
پس شما هم مثل من اردیبهشتی هستین🏵
Wednesday 22 July 20 , 09:35 shinya an otaku and army

اینکه با کسیایی که دوسشون دارم باشم

ان شاءالله همیشه همینطور باشه و شاد باشین🌸💐
Wednesday 22 July 20 , 09:58 سینا فرامرزیان

سلام بله متولد 21 اردیبهشت 1387

Wednesday 22 July 20 , 10:03 سینا فرامرزیان

سلام فعلا تو اینجا نمیتونم وبلاگدرمورد قرآن بسازم سرم خیلی شلوغه،4تا وبلاگ دارم(اونایی که یادم هست)،دارم بازی هم می سازم،عکاسی می کنم،طراحی سایت می کنم،قالب سایت دارم طراحی می کنم،ویدئو های آموزشی تو کانالم قرار می دم،هرروز باید 7 8 تا وبلاگ هایی رو که دارم چک نم و پست بزارم سرم بدجور شلوغه،همین امروز 8 صبح پاشدم فقط دارم پست می زارم،هی دانلود نرم افزار مدیریت و سازماندهی فیلم هی دانلود نرم افزار.... هی دانلود بازی...محمدمهدی واحدی(همونی که گفته بود اشتباهی تبلتمو فرمت کردم،شما براش نظر فرستاده بودین وااای) با اینکه اونم نویسنده یکی از وبلاگام هست ولی میگه رو من حساب نکن فعلا نمیام،از ساعت 9 شب دیشب 11تا پست گذاشتم لینک وبلاگمون هم که هست

Wednesday 22 July 20 , 10:05 سینا فرامرزیان

سلام جناب < ashkan ershadi > عزیز منظورتون از جناب <ناظری> رو فهمیدم منظورتون شهرام ناظری و حافظ ناظری هستش

Wednesday 22 July 20 , 13:09 سینا فرامرزیان

مامانم تیرماهی هست:میگه ثروت

جالبه
Wednesday 22 July 20 , 13:11 سینا فرامرزیان

یجایی یه چیز عجیب نوشته بود اینم متنش:

 

آیا تابه حال اسفندماهی دیده اید که اواسط اردیبهشت به دنیا اومده باشه؟؟؟؟؟؟؟

 

شما منظورشو فهمیدی؟؟؟تا الان از هرکی پرسیدم می گه نه

Wednesday 22 July 20 , 13:41 سینا فرامرزیان

عه تازه فهمیدم ashkan ershadi کیه،من چندماهی میشه می شناسمش متولد کرمانشاه هستن سال 1396 اسم کاملشون هم اشکان ارشادی آشخانی هستش

Wednesday 22 July 20 , 13:52 سینا فرامرزیان

عه سال 1396 نه،سال 1364 درستش هست

Wednesday 22 July 20 , 13:53 سینا فرامرزیان

من از < shinya an otaku and army> اصلا خوشم نمیاد اصلا خوش اخلاق نیست آدم خیلی بی شعوریه

Wednesday 22 July 20 , 21:25 سینا فرامرزیان

سلام شما متولد 20اردیبهشت 1383 هستین؟؟؟؟؟؟

دلم برای رفیقم تنگ شده :(

Thursday 23 July 20 , 09:34 سینا فرامرزیان

سلام،خصوصیات اردیبهشتی ها و روز تولد من:

اردیبهشت>نحوه خندیدن>بلند می خندند اما دلنشین :)

سیاره>ونوس venus

وسیله نقلیه>هیوندا سانتافه(ای جان شاسی بلند!!)

،

و به چیزی احتمالا شما متولد 20 اردیبهشت 1383هستید درسته؟؟؟؟

Thursday 23 July 20 , 09:46 سینا فرامرزیان

من از طرف همه نظر میدم:

فروردینی ها>>>کتاب خر غضنفر چشم نداره!!!!(خودشم چشم نداره کوره چه برسه به خرش!!!)

اردیبهشت>>>سریـــال شعمدونی(چه با کلاسم دیدین؟)

خردادی ها>>>گربه خونگی مادرِ شوهرِ خواهرِ برادر خاله اش!!!!!!

تیر>>>>ثروتو بچسب شکمتو پر کن،عشق کیلوچنده؟!؟!؟

مردادی ها>>>>خرِ مَشت قربون کجایـــی؟؟؟کجایـــی؟؟؟دلم واسه ات پر می زنه کجایـــی کجایــی؟

شهریور>>>پـــــــــــول زودتر تموم میشه،عمر کیلوچنده!!!!؟!

مهر>>>>یا خدا!!!!!!!!!!انشاالله بمیری تو!؟!؟!

آبان>>>مادرشوهر،دلم واسه مادرشوهر تنگ شده(از زبان آبانی ها)

آذرماهی ها>>>>امیر تتلو،واااای چه خوش صدا |: |: :( :/ :/

بهمن>>>>...

اسفند>>>به اینکه چجوری مادرشوهرو سر کار بگذارن!؟!؟!

Thursday 23 July 20 , 09:49 سینا فرامرزیان

البته من اگه آبان ماهی بودم می گفتم <<<شهید سپهبد سردار سلیمانی>>> روحش شاد،شادی روح تمامی شهدا صلوات :) :) :) (=_=) (=_=)

Friday 24 July 20 , 17:01 حصـــــــcafeh.ـــــین ..

واس استخدام بود مجبور بودم احکام بخونم:/

Friday 24 July 20 , 17:02 حصـــــــcafeh.ـــــین ..

سلام.

واس استخدام بود مجبور بودم احکام بخونم://

Saturday 25 July 20 , 00:08 Minnie ʕ •ᴥ•ʔ

اوه من فروردینم!

خب منننننن بهترین کتابی که خوندم... 

چند تا بوده بگم اشکالی داره؟

دمیان

نارسیس

از بین کلاسیک ها هم: بچه های راه آهن، هایدی، شرلوک هلمز

اینم جواب من(๑◕ܫ◕๑)

چه خوب. آبرین🌸😘🙂

آبانی ام

واسه جاده ی نجف تا کربلا

😔

رسیدن به بزرگترین آرزوم :))

درس خوندن توی یک از بهترین دانشگاهای هنر دانشگاه سئول و خواننده شدنم :))

خیلی هم عاااااالی🌷🌷

ممنون :)))

با لالایی مادرم زیاد خاطره دارم...

:)

چه خوب و عالی😊🌸

اهنگ ران بتس

آخرین فیلمی که دیدم 1917 بود

اوکی

من چنتا دیگه ازاین چالشا دیده بودم و واسم عجیبه که توی همشون راجب دلتنگی آبانی هاپرسیدن😅😓😳

دلم واسه خاله هاودخترخاله هاوبابابزرگم تنگه😭

ای جانم💔💔

براى خودم:)

Saturday 15 August 20 , 12:51 ●•۰احمدرضا مرادی۰•●

1381/10/23

آرزوم:

برداشته شدن کنکور
:)

اوووخی

شب رویایی از آرون افشار

منم این اهنگو خیلی دوسش دارم
Friday 9 October 20 , 13:14 ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ

دلخوشیم رفیقمه... مائده :)

Monday 19 October 20 , 10:50 محمد اسلامی

فروردینی با عجب و غرووووووووووووووووووووووووورررررر

بهترین کتاب : پرواز تا بی نهایت.

منته فروردینی نامبرده هلاک اردیبهشته....میدونید چرا ؟؟؟ بماااااااااااااااااااااااند......

موفق باشید آقای فروردینی
Friday 13 November 20 , 21:27 علی عباسی

کتاب نخل و نارنج :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan