دلــشـکـسـتـن

 

فرشته گفت: 
پس قرارمان این باشد.
هر چه انسان روی زمین انجام داد 
نتیجه اش را ببیند.
خدا گفت: غیر از دل شکستن
که جواب آن را خودم می دهم.

 

حواسمون باشه دل کسی رو نشکنیم😊🌸🌸

  • کریمه کریمی

تا توانی دلی بدست آور 

دل شکستن هنر نمی باشد...

اتفاقا می خواستم این بیتو بنویسم زیر پست...ممنون از اینکه نوشتید.

اوهوم چون واقعا از لحاظ جسمیم دل میشکنه☺

اوهوم قبول دارم

شما خوبین؟

مرسی گلم🌸🌸
Thursday 22 October 20 , 23:45 امپراطور محسن

دل شکستن هنر نیست 

باید مواظب باشیم دل کسی رو نشکنیم . ممنون .

همینطوره🌸🌸🌸

خدا سر قولش هست، پس با خیال راحت میخندم 😄😄

  • چه جمله قشنگی👍👍👍

امیدوارم خوب باشین💞

ممنون عزیز.همچنین🌸
Friday 23 October 20 , 00:03 . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

چطوری دخمل؟ :)

خوبم گلم🌸🌸🌸
Friday 23 October 20 , 01:29 حامد احمدی

در هیچ قانونی در مورد دل شکستن مطلبی وجود ندارد.

منم که قانون مدار!

نمی دونم چرا متوجه کامنت های شما نمی شم اصلا😑😐
Friday 23 October 20 , 10:02 محمدرضا زارع

جایی بالاتر از آسمان

می دانم جایی هست

می دانم کسی آن بالا نشسته

و اشک هایم را می بیند

علت دل شکستگی ام را می داند

قضاوت می کند بی طرفانه

می دانم جواب بدی ها

بی جواب نمی ماند

 

چه متن زیبایی بود🌸🌸ممنون از شما

سلام سلام‌.سلام.

قشنگ بود👌

سلام..مچکرم🌸

Wow

😊

به همین دلمون خوشه ...

 

😔😔
Friday 23 October 20 , 15:37 امیرحسین خالدی

هر کی دله بقیه رو بشکنه خرع

😓😓😓
Saturday 24 October 20 , 08:26 سعید حیاتی

اینا رو خودتون درست میکنید ؟

واو چقد قشنگن :)

چیا رو؟؟
Saturday 24 October 20 , 11:30 سعید حیاتی

همین عکسای صورتی رو

نه اینا رو از پینترست دانلود کردم
Saturday 24 October 20 , 12:43 سعید حیاتی

عهههههه

من فقط فری پیک رو ترجیح میدم و لا غیر V :))))))))))))))))))))

آره فری پیک واسه یه گرافیست فوق العادست.
اما پینترست صرفا واسه ایده گرفتنه.
Saturday 24 October 20 , 17:23 |•° ن.م °•|

بله واقعا درسته خداخودش رسیدگی میکنه

اوهوم

موافقمممممم

 

🌸🌸
Tuesday 27 October 20 , 01:45 هاشور .......

سلام 

تا توانی دلی بدست آر که دل شکستن هنر نمی باشد. 

 

موفق باشید. 

سلام
سلامت باشید
Thursday 29 October 20 , 15:01 سیدحمید مشتاقی نیا

امیدوارم

سلام 

 

عید شما هم مبارک. من شرمندم که اصلا وقت نشد به موقع تبریک بگم . شب و دم صبح آنلاین میشم و برخی شبها هم نت نمی گیره. 

 

البته من نوروز رو اغلب تبریک میگم. 

 

عید شما مبارک. 

 

ببخشید دیر شد. 

سلام سلامت باشید
Friday 6 November 20 , 09:55 یاسمن گلی:)

واقعا درسته

اوهوم

درود دوست عزیز

ممنون که دعوتم رو پذیرفتید 

انقدر این مدت سرم شلوغ بود که نرسیدم مطلبم پست کنم و امروز دیدم زمان هم به پایان رسیده :((((

سلام برشما🌸🌸
بله متاسفانه به پایان رسیده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan