بـحـث‌انـتـظـار


"وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری اما وقتی بادوم میخوری اگه تلخ باشه میندازیش دور چون از بادوم انتظار تلخی نداری... بحث؛ بحث انتظاره ..."

خوشحال می شم برداشتتون رو از متن بالا بنویسید برام🌸
🌸
😊

درضمن عیدتون خیلی خیلی مباااااارک😍😍😍💐💐💐

  • کریمه کریمی
Saturday 8 August 20 , 11:09 محسن رحمانی

سلام 

 

ممنون عید شماهم مبارک.

سلام همچنین

سلام کریمه خانم

عیدت مبارک؛)

انتظار از چیزی نداریم و سرمون بیاد حالمون گرفته می‌شه

و اگر از چیزی انتظار داریم و سرمون بیاد، ازش لذت می بریم.

سلام...ممنونم همچنین عید شماهم مبارک
واقعا همینطوره

گاهی از آدمایی بد رفتاری میبینی که بعدش نابود میشی چون‌ اصلا انتظارشو نداشتی 

گاهی افراد خوب زندگیت میشن بادوم تلخ 

اما گاهی وقتی از کسی که عاشقانه دوسش داری کمی تلخی میبینی براش توجیح داری و تلخیشم برات شیرینه 

سپاس از نظرتون واقعا درست و صحیحه.

عید شمام مبارک

وبت رو دوس خعلی خوبهههه

متنت قشنگ بود آدم هام اینجورین گاهی ناراحت میشن از بعضی حرفا 

و اینکه حرفش بد باشع ها  ولی یکی اونو بت میگه ک از همه دنیا انتظار داشتی اونو بت بگه.اما از اون آدم نه

:)

ممنون نظر لطف شماست.
دقیقا درسته.
ممنون از نظرتون

 

 

 

 

 

عیدتون مبارک

همچنین

واو خیلی متن جذابی بود*-*

مثل کاغذ

ک دردش از چاقو هم بیشتره

چون ازش انتظار نداری 

عید توهم مبارک♥-♥

جذاب میبینید.
آره واقعا قبول دارم.

ممنون عزیز
Saturday 8 August 20 , 22:27 نویسنده آشنا

سلام

عید شما هم مبارک:)

سلام. تشکر و سپاس
Sunday 9 August 20 , 08:42 میرزا مهدی

قهوه وقتی سلامته، تلخه. اما بادوم از روی فساده که تلخ میشه.

مثل فرق سیلی زدن یک پدر با سیلی زدن یک دشمن به صورت شما(این یه مورد رو بگید کدومش تلخ تره؟) اینکه از پدر انتظار نداریم و میخوریم و یا اینکه طبیعت دشمن، سیلی زدنه؟

جواب بدید. و دقت کنید و جواب بدید

احسنت واقعا عالی بود و خوشم اومد.
حتی خودم به این نتیجه نرسیده بودم.
Sunday 9 August 20 , 10:38 محمدرضا زارع

سلام

عیدتون مبارک

سلام.همچنین

نظری ندارم

عید شما هم مبارک

سلامت باشید
Sunday 9 August 20 , 11:51 محمد منتصری

درسته...

خیلی وقت ها نباید از خیلی افراد انتظار داشت. چون گاهی حتی آنها شایستگی آن را که بهشون فکر کنی و ازشون انتظاری داشته باشی رو ندارند.

ولی عکس بالا فکر کنم کاپوچینو هست نه قهوه 😄😆

 ممنون از نظرتون.
من بیشتر دنبال فنجانی بودم که صورتی باشه
Sunday 9 August 20 , 19:53 |•° م °•|

آدم از نزدیکتریناش کساییه که بهشون اعتماد داره راز هاشو میگه و... انتظار نداره بهش نارو بزنه ولی از کسی که قبلا این نامردی رو درحقش کرده انتظار داره وناراحت نمیشه.

 

واقعا درسته،،،موافقم🌸🌸
Sunday 9 August 20 , 21:13 محمد منتصری

آها...

 ولی من چندان رنگ صورتی رو دوست ندارم. فقط تازه فهمیدم پیراهن صورتی، زیر کت و شلوار سرمه ای واقعا قشنگه!!! :):)

من رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم

سلام.

متن خوبی بودش.

به نظرم باید از هرکسی به اندازه خودش انتظار  داشت.

سلام
ممنونم
👍👍
Tuesday 11 August 20 , 00:12 ملیکا موحد

من را به یاد جمله ای از اثار نویسنده کاریزماتیک و  ممنوع القلم   شین براری انداخت که نوشته بود ؛ 

  •             پسرک جرعه ای نور بود در شکل هاله ای از روح بود،  از کالبُدی بی جان ، فرسنگ ها دور بود. که به کافه ی چوبی و ضلع فرسوده اش رسید،  گوشه ی کم نور و پُر دود  کافه   به فنجانی لبریز از قهوه رسید و  کمی عطرش را استشمام  نمود،  سپس از خودش پرسید ؛  نمیدانم قهوه ی تلخ ،  -- سرد تر؟  یا که   قهوه ی  سرد، -- تلخ تر؟!...   سپس سوی برکه ی نور شتافت....     اثر داستانی کوتاه از اثار نویسنده شین براری.      hاینجا کلیک کنید برای خواندن اثر
Sunday 30 August 20 , 10:18 عبداله رضوی

عجب لته آرت ی...

Monday 19 October 20 , 19:49 رسول نصیری

نیش عقرب نه از ره کینه هست اقتضای طبیعتش این است

اوهوم احسنت🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan