دعاگوی همتون هستم

حرم امام رضا دعا گوی همتون هستم.🌼🌼

 

دعا کنید🙏🙏

  • کریمه کریمی
Tuesday 25 August 20 , 10:47 shinya an otaku and army

سلام

عههههههههه

مشهدی؟؟

سلام بله
Tuesday 25 August 20 , 10:49 محسن رحمانی

 

سلام به به چه سعادتی زیارت قبول التماس دعا.

سلام قبول حق
Tuesday 25 August 20 , 10:50 کافه ذهن ☕☕

متشکر از شما :)

Tuesday 25 August 20 , 10:50 کافه ذهن ☕☕

قبول حق باشه انشالله

ان شاالله
Tuesday 25 August 20 , 11:01 محمد منتصری

انشاالله قبول باشه.

من خودم هر هفته حرم میرم ولی بازم شما سلام ما رو برسونید.

انشاالله ضامن آهو، ضامن همه ی ما بشه.

قبول حق...خوش به حالتون🌷🌺

خوشا به حالتون

سلامت برید و برگردید

بسلامتی 🙏🙏

التماس دعا 🙏🙏

مراقب خودتون باشید 😉😉

محتاجیم چشم

اهل مشهد هستید یا رفتید مشهد؟؟ امیدوارم اهل مشهد باشید و تو شرایط کرونایی مسافرت نرفته باشید!

خیلی ممنون محتاجیم به دعا🌷

سلام 

سلامت باشید. 

بزرگوارین

التماس دعا

سلام

برام دعا کنید کنکور رتبه خوبی بیارم

زیارتتونم قبول:)

سلام.
حتما عزیز...ان شاالله

مرسی عزیز،دلم

فقط دعا کن حال دل همه خوب باشه...

ان شاالله 

خوش بگذره بهتون:))

 

سلامت باشین

به به التماس دعا😍

محتاجیم💐
Tuesday 25 August 20 , 11:43 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اوووو عزیزم تنت سلامت ما هم دعاگوتیم😊💜

سلامت باشی گلم...بزرگواری

التماس دعا خیلی مخصوص:)

زیارتت قبول کریمه جان

چشم حتما عزیز🌷
قبول حق

نمیدونستم باهم هم شهری هستیم

چه جالب

من قمی ام.
واسه زیارت رفتم مشهد
Tuesday 25 August 20 , 13:53 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

زیارت قبول❤

قبول حق🌺🌺
Tuesday 25 August 20 , 14:25 سعید حیاتی

زیارت قبول و التماس دعا :)

قبول حق محتاجیم

سپاس

 

امیدوارم خوش بگذره...

دعا میکنم مشکلاتی که هست برطرف شه...

ان شاالله خیلی خیلی زود

خوشا به احوالتون  :")

 

التماس دعا  :)

عاقبت به خیری همه :)

ان شاالله قسمت شما هم بشه
محتاجیم

اتفاقا بهش خیلى خیلى نیاز دارم:)))

الان قشنگ حساس ترین مرحله زندگیمم

انتخاب رشته اى که تا آخر عمر سرنوشتم رو رقم میزنه!

میشه بهش بگى آقا هوا این بنده کوچیکت رو هم داشته باش!…میشه بهش بگى میشه واسطه بشه بین من و خدا و به خدا بگه یه گوشه چشمى هم به من بکنه:((!!!

ممنونم🌹🌹…زیارتت قبول.

حتما.
ان شاالله تو هر شرایطی موفق و پاینده باشید و پله های زندگی رو خیلی راحت ازشون بگذرین و به جایی که می خواین بپرسین.
به یادتون هستم
Tuesday 25 August 20 , 20:37 حامد احمدی

مواظب باش.

محتاجیم به دعا🎀

قبول حق

زیارت تون قبول🌹🌹🌹

قبول حق ان شاالله

سلام 

زیارت تون قبول باشه .سلام ما رو به آقا برسونید

تشکر 

سلام قبول حق.
حتما🌹🌹
Wednesday 26 August 20 , 00:25 محمدرضا زارع

سلام

زیارت قبول

محتاجیم به دعای خوبان

التماس دعای فراوان🤲🤲🤲

سلام. قبول حق
خوبی از خودتان هست
محتاجیم
Thursday 27 August 20 , 11:24 خادم الشهدا

دعا فرمائید قسمت ما هم بشه

تشکر

ان شاالله به زودی

خیلی مراقب باشید تو این شرایط :)

چشم عزیز حتما
Friday 28 August 20 , 10:08 نـــای دل

التماس دعا...

محتاجیم
Friday 28 August 20 , 11:05 سینا فرامرزیان

سلام،

پس متولد 20 اردیبهشت 1383 در مشهد هستید؟درسته؟

-

درضمن مطالب سایتم(وبلاگ) بروز شد لطفا یه سر بزنید

خیر اراک به دنیا اومدم و قم بزرگ شدم
Friday 28 August 20 , 11:12 سینا فرامرزیان

درضمن دعا فرمائید که:

1_کرونا نابود شه

2_ترامپ نابود شه

3_انگلستان و اسرائیل نابود بشن

4_قسمت ما هم بشه بیام حرم امامرضا

5_هرکی دلش می خواد بره کربلا،سامرا،نجف یا مشهد یه روزی قسمت اون هم بشه انشاالله حرم امام حسین و امام علی و کعبه

6_نسل جاسوس های انگلیسی،آمریکایی یا اسرائیلی منقرض بشه

7_کافر از رو زمین پاکشه

8_آنهایی که به خدا ایمان ندارند،به خدا ایمان پیدا کنند

9_مردم قصم(به خدا باور کن... یا تو رو خدا...) بیخودی نخورن

10_قیمت دلار به 1ریال برسه!(آرزوی تمام مردم)

11_و از همه مهمتر،امام زمان(عج) ظهور کنه،

-

خیلی ممنون از شما،

پاینده باشید :)-

 

ان شاالله همه اینهایی که گفتین به زودی اتفاق بیفته به حق مولا🌸
Friday 28 August 20 , 23:55 آلباتروس ...

سلااااام خیلی وقته دلم مشهد میخواد ولی قسمت نمیشه برای منم دعا کن بتونم برم منم😍🥺

سلام...انشاالله می ری عزیزم
Saturday 29 August 20 , 10:07 سینا فرامرزیان

خب پس یعنی اراک به دنیا اومدین و شناسنامه گرفتین و در قم بزرگ شدین،

نمیدونم چی بگم!

Saturday 29 August 20 , 10:09 سینا فرامرزیان

تو دلم افتاده سال دیگه دلار به نیم ریال میرسه ارزشش!

 

الان قیمتش چجوریه:

دلار بی ارزش و قیمت بالا!

 

اصلا بهتر که دلار از رو زمین delete بشه!

Saturday 29 August 20 , 18:00 حصـــــــcafeh.ـــــین ..

زیارت قبول

التماس دعا

مواظب کرونا باشید...

وای خوشا به حالتون 😭

Wednesday 2 September 20 , 11:58 حوریا ش (رسا)

خوش به حالت التماس دعا

Wednesday 2 September 20 , 15:06 علی رضا عظیمی راد

سلام

زیارت قبول

دعا بفرمائید

چه جالب

پس اومدین شهر ما

زیارت  قبول

Saturday 5 September 20 , 16:50 مصطفی چمران

التماس دعا

اگرچه خودم چندروز پیش حرم بودم، ولی التماس دعا. :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan