آموزش مجازی

 

آموزش مجازی فقط اونجا که میگی بچه ها تا ازتون نخواستم پیام نفرستین بعد ۴۰ نفر مینویسن چشم چشم چشم چشم
 بعد میگی بچه ها همین الان گفتم پیام نفرستین بعد ۴۰ نفر مینویسن ببخشید خانم ببخشید خانم ببخشید خانم 

 

با درسا چه می کنید؟؟
رشتتون چیه؟؟

  • کریمه کریمی
Monday 14 September 20 , 10:59 عاشق THE BOYZ ❤️ 빵 🍞 큐

من همین الان مدرسه بودم =\

صندلی ها خاک گرفته بود خیلی بد بود 

موفق باشید
Monday 14 September 20 , 11:23 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

=))))))

رشته ام ریاضی:)

الانم از سر کلاس شیمی مزاحمتون میشم بانو D:

چه خوب...عاالیه
Monday 14 September 20 , 12:02 کافه ذهن ☕☕

دقیقا😅

سر میکنیم😬😬

Monday 14 September 20 , 12:16 فاطـــღـــمـه ツ

مدرسه ندارم 😁

Monday 14 September 20 , 12:26 محسن رحمانی

سلام دقیقا خخخخخ.

والا ما که خیلی وقته درسمون تموم شده .

کم پیدا شدید.

البته اونجایی هم که معلم میپرسه صدا دارید یا نه هم جالبه

😀
Monday 14 September 20 , 13:39 امیرحسین خالدی

من که هنوز سنم به رشته انتخاب کردن نرسیده

:(

ان شاالله به زودی...

سلام دوست عزیز از زحمات شما صمیمانه تشکر میکنم موفق باشید.

فعلا داریم باهاش میسازیم

مثل من

😅😁....من که فعلا کاره خاصی نمی کنم.... راستی شما چیکار می کنید؟

∞مطالبتون و عکساتون مثل همیشه خیلی قشنگن∞

ممنونم
درس می خونیم دیگه

چقدر بامزه :)))

Monday 14 September 20 , 19:38 محمد منتصری

من یازدهمم رشته انسانی، عاشق ادبیات، تاریخ و فلسفه 

والا واسه ما مجازی نیس، هفته در میون تو دو گروهه. بعضی مدرسه ها روز درمیونن ولی فکر کنم همه مدرسه های سمپاد اینطوریه. من تو مدرسه عاشق سه تا معلمم که از اون سه تا دو تاشون نیومدن😟😟

معلم تاریخ یکی از اونا بود ولی متاسفانه خواهرش و شوهر خواهرش تصادف کردن و فوت شدن. لطفا واسشون و واسه رفتگان خودتون یه فاتحه بخونید...

 

من هم اتفاقا رستم معارفه و درسای رشته انسانی رو می خونم به علاوه دروس اختصاصی معارف.
ان شاالله خدا معلمای خوبو حفظ کنه و خدارحمت کنه اموات رو

من که امسال نهم هستم و باید انتخاب رشته کنم

مدرسه ی ما هم حضوریه و هم مجازی که من حضوری میرم چون یادگیری بهتره....

درکل با مجازی حال نمیکنم

کاری خوبی می کنید ولی مراقب باشید
Monday 14 September 20 , 21:07 محمد منتصری

راستی کتابخونه مجازیم راه افتاد. قراره PDF رمان های برتر جهان توش گذاشته بشه. فعلا چهار تا گذاشتم ولی زیادتر میشه. فقط PDF ها برای حق نشر و اینکه زیاد بازنشر نشه رمز داره. که باید درخواست بدین. اینجوری تعداد کم میشه و انگار دارم کتابو به دوستام میدم بخونم و حق ناشر حفظ میشه چون من برا PDF ها هزینه میکنم. حتما سر بزنین...

چه خوب حتما

افتضحه یفتضح افتضح ، افتضااااااح !

ای جانم
موفق باشی عزیزم
Monday 14 September 20 , 22:19 سعید حیاتی

نه خب مدرسه مون با من قرارداد بست امسال جلوتر از بقیه ایم :)

فیدیو کنبرانس :))))

اون قدیما که جوان بودیم و بی شخصیت! ، چت میکردیم. شاید حدود پانزده سال قبل، یک قاعده ای بود در بین قدما که وقتی عدد یک، یک سو می‌نوشت، طرف دیگر هیچ چیز دیگر نباید می‌نوشت. مسدود از این قاعده استفاده کرد. تا اینکه ۲ نوشته شود.

چه دورانی بود. هنوز موبایل نیامده بود. چت کردن برای ما حکم قتل عمد داشت. خوش به حال ما که این تفاوت‌ها را دیدیم.

اوووف دقیقا اصلا مصیبتیه 

من که منتظرم جواب رتبم بیاد ولی خواهرم دانش آموزه گاهی وقتا پیشش میشینم حالم بد میشه :/

خداروشکر میکنم درسم تموم شده از این فلاکت رهایی  یافتم :دی

موفق باشی گلم

فعلا حضوری میرم...

خوبه درسا یاد میده تلویزیون.

رشتمم انسانیه.

موفق و موید باشید

ما کلاسامون آنلاینه. گاهی با همکلاسی ها هماهنگ می کنیم وقتی استاد سوال سختی می پرسه میگیم صدامون نمیاد استاد. میکروفونمون خرابه و از این حرفا. یه بار استاد گفت بزنم رو تصویری همه پیغام دادیم جون مادرت نه استاد. هیچ کدوم لباس مناسب تنمون نیست. کلهم اجمعین ازاستاد خجالت کشیدیم. چه پسر و چه دختر. واقعا خدا به اساتید صبر بده.

اره واقعا صبر بده...پدر بنده هم استاد دانشگاه هستن گاهی از شیطنت دانشجو ها حرف می زنن تو خونه

ولی در کل این رسم درس و مقش! خوندن نیست. به قول یکی که نوشته: افتضح یفتضح افتضاح... ولی الهی عاقبت محمود گردان

موافقم
Saturday 26 September 20 , 22:28 در حوالی اریحا...

ما که استادمون بنده خدا هی صدا میکرد کسی سوالی نداره؟ کسی گوش میده؟ یه پیغام بفرستید ببینم هنگ نیستم...

بعد 10 دقیقه یکی یک نقطه میفرستاد کلی ذوق میکرد استاد

اوخی😂

مجازی و دردسر‌هایش😅😐

 

اخخخخ دقیقا این مورد خیلی رواعصابههه 

معلم خدافظی میکنه همه خسته نباشید خانم و .... 

سلام میکنه 

سلام خانم صبح بیخر

و ایموجی بوس و قلبه ک رواجه ....

Monday 5 October 20 , 21:41 سایه نویس

نگو که دلمون خونههههه

Monday 19 October 20 , 01:20 درویش حمید

چشم چشم چشم

خیلی عالیع /////اثن تو مخی رفتن با معلما به نظرم تفریحه / مخصوصا اگه رشته ی آدم مربوط به هوانوردی و هوافضا و اینا باااااشه ...
البته اگه حواسشو آدم جمع نکنه ممکنه یهو ی 2 نمره از امتحان ترمش بپره ...خخخخخخخخخخخخخخخ

موفق و پیروز و سلامت و تندرست باشید ان شا الله کریمه خانوم.

با درسا هیچی نمیکنیم :/

چرا انقد غیر قابل فهم شدن ×__×

نمی دونم😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan