کـادوتـولـد🎁


_ _ _ _ _ _ _ _
اگه لباسش رو دوس نداری|:💦🍕
اگه با عقایدش مخالفی|:🐰🍇
اگه درس نمیخونه|:🍓🌥
اگه کار نمیکنه|:🌸🖖🏽
اگه همیشه با دوستاش بیرونه|:🍃💘
اگه هنوز بچه‌دار نشده|:🍼👼🏻
اگه هنوز ازدواج نکرده|:🍒🌨
اگه تنهاست|:☔️💎
اگه هیچ دوستی نداره|:🌿🙌🏼
و اگه‌ های دیگه…
#هیچکدوم_به_تو_مربوط_نیست ^^💕🥝
یاد بگیریم تو کار بقیه دخالت نکنیم!🔌🌻
درسته با تو فرق داره،ازش خوشت نمیاد اما حق توهین کردن نداری:]✨🌘
اینجور آدما تو زندگی هممون هستند
ما باید خودمون شروع کنیم•~•🥑💓

 

کادو تولد چی پیشنهاد میدین؟😉

  • کریمه کریمی
Monday 10 August 20 , 15:00 shinya an otaku and army

کاملا موافقم باهات

 

 

کادو تولدددددددد...

عامممممم

دختره یا پسر؟

اگه دختره یه عطری چیزی بگیری خوبه

اگرم پسره زیاد حساس نیستن پسرا هرچی شد شد دیگه

😊🌸

دختره...آره عطر هم گزینه خوبیه ولی خب عطر زیادی سلیقه اییه
Monday 10 August 20 , 15:00 apollo ‌ ‌‌

کتاب

👌👌👌

به کی؟

یه دوست صمیمی

دقیقا👌👍

 

ساعت (:

😊🌹

من خودم ساعت خیلی دوست دارم😊😊😍😍

ممنون از نظرتون

برای کی؟

میخوام ببینم برا کی بگم 😅😁

خخخ😄
یه دوست صمیمی😊🌸
Monday 10 August 20 , 15:10 نویسنده آشنا

سلام

نمیدونم داخل شهر شما هست یا نه، ولی چه پسر باشه ، چه دختر

من پیشنهاد میدم اگر امکانش هست برای شما، لیوانی با عکسی از خودش روش هک شده بهش کادو بدید(منظورم لیوان سفالی و چینی هست!)میتونه عکس مورد علاقه اش هم باشه، مثل عکس خواننده، یا اگر مذهبی پسند باشه، عکس شهید و ...:) اینطور همیشه جلوی چشمشه و به یادتون میمونه:)

اینم عکس برای نمونه:

starchap.com/wp-content/uploads/2018/10/maria_mugs_full_colour_print-750x957.jpg

سلام.
واقعا پیشنهاد عالی و جذابی بود😊🌹🌹🌹
خیلی خیلی ممنون بابت توجهتون😊🌹🌻🌻

قبول کنید براش یک تولد خوب بگیرید 

 

اخ یاد کرونا نبودم

 

یدونه از اون چیزا هست شبیه قلبه  درشو واز میکنی بعد توش یک عکسه که نمیدونم منظورمو فهمیدین یا نه

ممنون از نظرتون. ولی متوجه منظورتون نشدم

چه قشنگ.امیدوارم همه یاد بگیرن.

به نظرم یه رمان دلچسب خوب باشه.

ان شاءلله...
پیشنهاد خوبی بود🌸

عطربنظرم گزینه خوبیه ساعت هم هست اگه سایزشو داری لباسم خوبه

ممنون از پیشنهادتون خودم عطر و ساعت رو به عنوان هدیه دوست دارم😊🌸💐
سلام
پیشنهاد من،یه کتاب خوبِ
یا گل و گیاه مورد علاقشون
سلام.
گل و گیاه اصلا به فکرم نخورده بود. ممنون که گفتین😊🌸🌸

خب کلی گزینه هست 

میتونید پول بدیدخودم این کادورو خوب میپسندم😀میتونین چنتا اسکناسو لول کنیدوداخل یه جعبه ی خوشگل بذارید

گلدونم انتخاب خوبیه😉

اوهوم...جالب بود🌸🌸💐💐مرسی عزیزم

بستگی داره چن سالشه و علایقش چیه

کتاب

لباس

گل و کاکتوس (گل منظورم گلدون گله ها)

گردنبند نقره

لاک

خوراکی مثل نوتلا و پاستیل و فلان

همینا یادمه

اما کتاب بهترینه

 

ای جانم🌸❤
ممنونم عزیزم بابت این پیشنهاد های قشنگتون🏵💔🌸💐
همشووون عااااالی

Monday 10 August 20 , 17:16 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

لاعیییییییییییییکککککککککک^-^

🌺🌺🌹🌹💐💐
Monday 10 August 20 , 18:15 محمد منتصری

البته اون (اگه ها) یه استثنا داره که پدر و مادر هستند...

واسه کادو هم:

من خودم چون عاشق کتابم، دوست داشتم واسه کادو، یه کتاب هدیه می گرفتم. می تونین از طریق سایت { پردیس کتاب } آنلاین سفارش بدین... من واسه داداشم که اونم اهل شعر و کتابه، از سایت پردیس کتاب خمسه نظامی رو هدیه گرفتم. ( واسه سایت تبلیغ نمی کنم، اشتباه برداشت نشه! )

اگه موسیقی زیاد گوش میکنه و موبایل داره می تونین واسش یه هندزفری بخرین و حتی از تو اینترنت می تونین مدل های تزیین هندزفری رو یاد بگیرید.

اگه به کار های هنری علاقه مندین می تونین یه دستبند دخترونه واسش درست کنید. زیاد سخت نیست، تو اینترنت روش ها و مدل های مختلفی پیدا میشه.

اگه هم می خواین گل بخرید، حتما تو گلدون باشه تا به یادگار بمونه و زود پژمرده نشه.

به هر حال صلاح کار خویش خسروان دانند...

جمله اول رو واقعا موافقم.
واقعا ممنون که وقت گذاشتین و این پیشنهاد های قشنگ رو دادین🌺🌺
عالی بودن. 

کتاب

ساعت

روسری و شال و لباس و...

گردنبند ، دسبند و...

 

دیگه چیزی به ذهنم نمی زنه :/

کیف پول قشنگ دخترونه...

 

نمی دانم دیگه...

ممنون عزیز دلم. پیشنهادتون فوق العاده بود💐💐
Monday 10 August 20 , 18:44 عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

موافقم

 

 

 

 

 

 

تبریک خالی :{

🏵🏵🌹🌹🌺🌺🌷🌷🌸🌸
Monday 10 August 20 , 19:11 محسن رحمانی

سلام 

 

دقیقا.

 

پول نقد یا کارت هدیه ، کتاب .

سلام.
اوهوم😌کارت هدیه هم گزینه خوبیه

کتاب. ست روسری و ساق دست.

گل نرگس:) که البته نیست الان

یه گلدون گل خوشگل خوبه ولی ها

 

ای جانم من خودم همشون رو دوست دارم🌸🌸🌷
آره گلدون خوبه😊
Monday 10 August 20 , 20:05 محمدرضا زارع

سلام تولدشون مبارک

 

پیشنهاد من چیزای معنوی هست که یک بار مصرف هم نیست مثل کتاب(قرآن کریم،دعا،حدیث و زندگی نامه علما و شهدا)یا حتی یک تسبیح ساده

شما میخواهید که احساساتون رو بهش بگید که اگه معنوی و حتی کم خرج هم باشه بهتره ،چون رفاقت و معرفت شما هست که برای این دوست مهمه 😊🌹🌹🌹🌹🌹⁦♥️⁩

البته هر جور خودتون صلاح میدونید

سلام.
پیشنهادتون واقعا جای تحسین داره.🌸🌷
ممنون و سپاسگزارم 😌
Monday 10 August 20 , 22:04 ماه تابان

سلام آبجی جان💜😍💜😍💜

دقیقا من هم با نظر آقای محمد‌رضا زارع موافقم 

خیلی خوبه

میتونید ی جعبه که توش ی تسبیح ی پیکسل عکس شهدا ی سجاده گل گلی دخترونه  ی روسری گل گلی 😍😍

ی دفترچه یادداشت به همراه ی گلدون بگیرید

موفق باشی آبجی💜💜💜💜💜

 

سلام گلم😍🌹🌷🌹😍😍
خوبی؟
آره نظرشان خوب بود
ممنون از پیشنهادت گلم🌺💐🌺
همچنین شما🌺🌺

واقعا درست میگی  

 

(سرمون تو کاره خودمون باشه)

 

من بهش کتاب سه دقیقه در قیامت رو معرفی میکردم

🌷🌷
منم این کتاب و خوندم واقعا عالیه

موافقم*-*

کاملا!

 

 

راستش

بستگی ب سلیقه طرف داره

ساعتو دوس دارم خودم...واسه همین ساعت

🌸🌸🌸
من خودم هم ساعت خیلی دوست دارم😍

کتاب از هرچیزی موندگار تره 

من یه بار برای یکی از دوستام رمان زنان کوچک رو خریدم و صفحه اولشم یه جمله براش نوشتم فکر نمیکردم خوشش بیاد ولی همیشه هر جا میره باهاشه😂

ای جانم چه خوب😍😍
آره کتاب گزینه خیلی خوبیه

کتاب گزینه ی خوبیه👌🏻

اوهوم🌸🌸😊☺

سلاممم چه متن قشنگیه :)

هوممم کادو خب کادو بستگی به سلیقه طرف داره ولی خب من میگم کتاب یا چیزی مثل گردنبند یا انگشتر مهم نی جنسش چیه مهم اینه چه انرژی با خودش بهمراه داره من خواهرم یه گردنبند قشنگ بم داد و گفت این استرسو دور میکنه و به نظرم خیلی شگفت انگیزه و واقعا ارومم میکنه خلاصه که هرچی کادو میدی مهم انرژی که پشتش نهفتس چه کتاب چه عطر چه ساعت :)

پ.ن : لطفا اخرش بگو چی کادو دادی نظراتو خوندم بسی کنجکاوم ^_^

سلام گلم لطف داری😍😍😘😘
ممنون از نظرت...حرفت عااالی بود.
براش پنج کتاب فاضل نظری رو خریدم.😊
چطوره به نظرت؟

سلام 

بسیار عالی ، گاهی دخالت در زندگی دیگری ، منجر به بدتر شدن میشه.

بسیار جالب بود. ببخشید اگر دیر سر زدم. 

عالی بود. 

 

سلام.
ممنونم. بله واقعا...

سلام 

ببین چی مورد پسندش بوده، بخصوص رنگ را هم در نظر بگیر ، مثلا مورد بوده ، رنگ صورتی برای آقا گرفته شده، و نه تنها استفاده نکرده بلکه بهش برخورده. خلاصه خودت بهتر میشناسی. 

 

سلام😄😄
واقعا درست می گید باید آدم حواسش باشه😊

وایییی من فاضل نظریو خیلی دوست دارم عالیهههههههههههههه ^___^ 

😍😍😍
Tuesday 11 August 20 , 20:26 آقایِ دلقک

حست خیلی بالاتره وقتی ویژگی های مثبتو تو خودت رشد میدی. سبک میشی :) 

نمیدونم راستش دلقک ها خودشون بهترین کادو هستن :)) 

گاهی کیک خودم پز با یه شام یا ناهار مفصل دوستام رو میبرم بییرون! + کاملا غیر موندگار!

کتاب و عطر و ... هم که پای ثابت اکثرا کادوهاس 

سلام.🌸
درسته کیک پختن و بیرون رفتن موندگار نیستن ولی خاطرشون باقی می مونه😊
ممنون از نظرتون🙏
Wednesday 12 August 20 , 01:33 حامد احمدی

اینکه یکی هنوز مجرده، یک توهینه؟!

اره البته. چون نتوانسته جفت ش رو پیدا کنه.

یا هنوز نتوانسته به اون درجه از شعور برسه که خوبی‌های جفت شدن رو بفهمه.

یک سوال پرسیدم و خودم جواب خودمو دادم!

اصلا برای چی این پرسش ذهنی م رو اینجا نوشتم؟!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan