من برگشتم😊


- برای من پول مهمه اما به شرطی که خودم بهش برسم نه اینکه بخاطرش وارد رابطه ای بشم!

- عشق برای من مهمه اما نباید باعث بشه توی رابطه ای که ارزش و احترامم رو زیر سوال ببره وارد شم

- عقایدم برای من مهمه اما دلیل نمیشه به کسایی که عقایدشون با من فرق داره توهین کنم

- موفقیت برای من مهمه اما بخاطرش از دیگران سواستفاده نمیکنم ، دروغ نمیگم و حق کسی رو ضایع نمیکنم!

 

سلام به همگی🌸🌸

از لطف و مهربونی همگیتون ممنونم🌹و خوشحالم شمارو دارم❤

 

من برگشتم🍀

  • کریمه کریمی
Thursday 6 August 20 , 13:32 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

دقیقا همینطوره👌

 

سلام دوباره

خوش برگشتی عزیزم:))

 

+خواهش میکنم😘

سلام عزیز...ممنونم🌸🌸❤❤
Thursday 6 August 20 , 13:34 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خوش اومدی^^

سلامت باشی
Thursday 6 August 20 , 13:35 محسن رحمانی

سلام خوش اومدید.

سلام. تشکر

سلام 

خوشحالم برگشتی 😍😍

 

سلام. عزیزی🌸🌸

سلام

خوش اومدین

وب خودتونه

خخخخخ

بی نمکم میدونم

سلام.
مچکرم💐

خوش برگشتی

ممنونم 🌷🌷

خوش برگشتی :)

سپاس🌹🌹

عه سلام 

خوش اومدی

چقد زیاد شد 

چرا انقد دیر ؟

سلام🌸🌸سلامت باشید
نشد دیگه😔
Thursday 6 August 20 , 14:07 abdolnabi solimani

سلام اول اینکه خیلی خوش آمدید و دوم اینکه مطلب بسیار زیبا بود دست گلتون درد نکنه لذت بردم موفق باشید.

سلام ممنونم🌺🌺
خداروشکر🏵

اول سلام 

دوم این که خوش برگشتی 

سوم اینکه منهم امروز داشتم به پول فکر می کردم. 

خوب! جملات قشنگی بود. اخلاقی هم بود. سلامت باشی. 

سلام.
سلامت باشید💐
خداروشکر
Thursday 6 August 20 , 14:16 نویسنده آشنا

سلام

خوش برگشتین خانم کریمی:)

حالتون چطوره؟چه خبر؟

سلام.
سلامت باشین.
خداروشکر. سلامتی🌺🌺
Thursday 6 August 20 , 14:45 فرناز فرزان

سلام

خوش آمدید

ایام به کام :)

سلام.مرسی ممنون💐

سلام👋👋👋👋👋

خوش برگشتی کریمه جون😇

سلام عزیز مرسی🌺

خوش برگشتید:))

🌸🌸

هـــــــــــــــوراااااااااااااا

خوش اومدی

لطف دارید🏵🏵
Thursday 6 August 20 , 17:14 عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

خوش برگشتید

ممنونم🌹
Thursday 6 August 20 , 23:16 محمدرضا زارع

سلامی چو بوی خوش آشنایی

خوش آمدی دوباره

چه جملاتی👏👏👏👏👏👏

🌹🌹🌹

Friday 7 August 20 , 00:05 محمد منتصری

درود.خوشحالم که برگشتین...

مطلب تون هم که صحیح و درست. دیگه چی باید بگم. فقط انشاالله موفق باشید.   (یا علی)

عید غدیر مبارک ✨🎊🥳🤩

سلام.
چه خوب😊
همچنین ممنون.
برشما هم مبارک باشه💐💐
Friday 7 August 20 , 00:12 نـــای دل

متن زیباست..

🌺🌺

سلام:)

خوش برگشتی:)❤

 

درمورد جملاتم که بنظرم همه این موضوعات بر میگرده به انسانیت،وجدان واخلاقیات که باید باشه وهمش برمیگرده به شیوه تربیتی ودرک درست از زندگی وانسانیت وعالیه:)❤

 

سلام ممنونم❤❤
حرفتون کاملا صحیحه😊🌺🌺
ممنون از نظرتون🌹

اینم یادم رفت بگم وب خوشگلی داری😍گل منگلی وصولتی دوس😁😍❤

فدای شما❤❤😍😍
خداروشکر که خوشتون اومد🌸🌸

خوش برگشتی :))

🌸🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan