#ایده🍄



حوصلمون سر نره تو قرنطینه˼🥺🦠⸀
━━━═•❀•═━━━━

• موزیکالی درست کن🩰🍃
• یه زبان جدید یادبگیر✏️

• برای آینده برنامه ریزی کن🧸💜
• بستنی یخی خونگی درست کن🍧🍥
• آرایش کن و یکم عکس خفن بگیر♥️🐶
• ماسک بزار تا صورتتشادابتر بشه🛁🩺
• یه نظمی به حافظه گوشیت بده مثلا عکسا،عاهنگا و برنامه هایی که دیگه بهشون نیاز نداری حذف کنو بجاشون یه پلی لیست جدید یا چنتا بازی و اپ باحال نصب کن⛹🏻‍♀🌸
• کمی وقت توی سکوت بگذرون و به این فکر کن که چه چیزی برات مهمه🛺🍊

•میتونی یه دفتر داشته باشی دل نوشته هات و یا تکست آهنگای مورد علاقت رو با رنگای مختلف توش بنویسی🍓💸
• توی نت دنبال طرز تهیه غذا های خاص بگرد و توی خونه درستشون کن😋🍟

• کتابهایی که دوست داشتی بخونی ولی نخوندی رو بخون📑

•به دوستایی که خیلی وقته ندیدیشون زنگ بزن☎📱

•اتاقتو تزیین کن🎉

 

پیشنهاد شما چیه؟؟🌹

 

  • کریمه کریمی
Friday 17 July 20 , 21:33 لوک بد شانص

من چجوری آرایش کنم ((: ؟!-

😂😂مشکل خودتونه...ببخشیدا😀

😊🌸
Friday 17 July 20 , 21:35 لوک بد شانص

://

یک کارم برا ما پسرا بده این که همش برا خانومهاست

دیگه شرمنده دیگه...
ولی همش هم برا خانمها نیستا...
پیشنهاد خودتون چیه؟؟🌹
Friday 17 July 20 , 21:36 لوک بد شانص

://///

خدایی این همش برا خانماس !!!!!؟

 

😊😐
Friday 17 July 20 , 21:40 محسن رحمانی

سلام 

 

کتاب خوندن خوبه .

سلام.بله همینطوره😊🌸

آقایون بیکار لطفا بیایید به من کمک کنید

کلی پروژه انجام نشده دارم اگر هم درست نکنم صاحب کار کلمو میکنه

پس حسابی وقتتون پره🙂

من از زمان قرنطینه وقت خالی ندارم :| هزار تا برنامه ریختم برا زندگیم :/

احسنت همین درسته⚘🌹

ولی من مسافرت میخوام :'(

منم😭😭
Friday 17 July 20 , 21:56 محمدرضا زارع

سلام 

عالی بود🌹🌹🌹

مورد شاید مورد چهار و پنج و ده برا دخترا فقط باشه ولی بقیش بین دخترا و پسرا مشارکت😊

سلام. ممنونم🙂🌹🌹😊درسته🌺

سلام 

اگر واقعا از این مدت ، بهره ببری عالیست. زبان جدید به اضافه هنری و همچنین مطالعه کتب. 

هنرهای زنان هم یادبگیری عالیه ، من مرد هستم ولی گلدوزی و کوبن دوزی و غیره را عارم نیامد.فقط کاموا بافی را نشد بخوبی بیاموزم. تقریبا از هرچیزی مقداری آموختم و هنر هنره. مونث و مذکر هم خیلی وقتها ندارد. 

مطالعه تاریخ و ادبیات بخصوص شعر هم خوبست. 

موفق باشی. 

منهم الان دارم روی نوشتن مقالات بلند ، کار می‌کنم تا منتشر کنم. امروز آوردم بلاگ بیان ، فقط قالبی که بچه‌ها بهم بدهند و بمرور تجمیع بشود. 

موفق باشی. 

وب خوبی دارید ، برایتان آرزوی آرامش و پیشرفت در زندگی متاهلی را دارم. 

سلامت باشید. 

 

سلام. از توجهتون ممنونم.
خیلی خوبی با اینکه مرد هستین این هنر هارو بلدین و آفرین برشما👏👏
با نظرتون کاملا موافقم.
ان شاءلله موفق و سربلند باشید و درپناه حق🌸

خیلی باحاله ..

 

پسرا بیاید من پسرونشو می زارم 

 

البته با اجازه کریمه جون

کارخوبی می کنی😉
ایول🌼🌼🌼

همشو موافقما

ولی

آرایش کنم ؟ :/

نمی دونم😕😐

ممنونم از نظرتون🌹
Friday 17 July 20 , 22:17 محمد منتصری
جدا از اینکه بعضیاش فقط واسه خانوماست ولی من چندتاشو دارم انجام میدم مثل یاد گرفتن زبان ایتالیایی!فقط بنظر من واسه آینده بلند مدت زیاد برنامه ریزی نکنید چون توی بلند مدت هزار تا اتفاق می افته و خیام هم میگه بر نامده و گذشته بنیاد مکن، حالی خوش باش و عمر بر باد مکن.
میتونین فیلم های برتر جهان(من خودم ژانر روانشناختی رو بیشتر دوست دارم) رو ببینید.🎬🎦
راستی، تو این تعطیلی ها فرصت خوبیه که به خدا نزدیک تر بشید...💡🔔
واقعا نظر مفیدی بود🌸🌸باهاتون موافقم و ممنونم از توجهتون😊

یعنی کارام تو PC انقدر زیاده صبح تا شب نشستم پشتش بازم وقت کم میارم کارام میمونه

موفق باشین(:
Saturday 18 July 20 , 02:25 سیّد محمّد جعاوله
یکم تاریخ بخونیم
یادمون نره کی بودیم کی شدیم

عالی
احسنت..کاردرستیه🌹🌹🙂

من میگم رمان عاشق رمانم

خیلی هم خوب🌸🌸

فایل های سیستم رو ریکاوری کنیم و مجدداً دیلیت کنیم تا به یاد بیاریم چی رو از دست دادیم

جالب بود👌👌😊🌹
Saturday 18 July 20 , 11:27 سعید حیاتی

من کلا از کیبورد های تاریک با نور پس زمینه خوشم میاد :)

این خیلی بهاریه :)

دخترونست دیگه😊
Saturday 18 July 20 , 12:09 هانیه خره *-*

عالی عالی😂❤

برم شروع کنم پوکیدم از بیکاری 

خخخخ😁😁😁
ممنونم از نظرت🌸🌸
Saturday 18 July 20 , 13:03 سید حسن کاظم زاده

بسیار پیج زیبا و پر محتوایی دارید دنبالتان کردم موفق باشید 

ممنون نظر لطف شماست🌹🌹
Saturday 18 July 20 , 13:31 میرزا مهدی

منم یه ایده بدم؟ بیا کیبوردهامونو با هم تاخت بزنیم

نه ایده خوبی نیست😀
در هر حال از نظرتون ممنونم😊

اگه میتونستم همشونو میکردم اما الان اسباب کشی دارم😑😑😑😑

به سلامتی🌸

ممنون🌸🌸🌸🌸

🌸🌸
Wednesday 22 July 20 , 13:30 سینا فرامرزیان

یاعلی،منظورم خطاب به جناب <لوک بد شانص> هست،همینجوریش وحشتناکه اگه آرایش کنه معلومه سلیقه اش چیه خودشو زامبی دیواری می کنه

Thursday 23 July 20 , 18:31 سینا فرامرزیان

سلام،در جواب به < hossein kazemi > شما اتقتون کثیف،بی نظم و یا نامرتبه اون وقت خواهرتون باید تمیزش کنه(برای مثال(؟؟؟،وقتی اتاقتون تمیزه هرکی می خواد بره تو،میگین حریم شخصیه اما وقتی کثیف می شه همه رو مجبور به تمیز کردنش می کنین؟؟خوب پررو هستیینا!!!!

درضمن چند تا سوال:

نوشتن دلنوشته توی دفتر،کار خانم هاست؟؟؟؟

پاک کردن برنامه های گوشی و نصب بازی و آپ جدید کار خنم هاست؟

یاد گرفتن زبان جدید کار خانم هاست؟

برنامه ریزی کردن برای آینده کار خانم هاست؟؟؟

ماسک زدن کار خانم هاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکرکردن به اینکه چه چیزی برات مهمه کار خانم هاست؟؟؟؟؟؟؟

خوندن کتاب کار خانم هاست؟؟؟؟

شما دیگه کی هستین خودتون هیچ کاره این که!!!!!!!

---

پس اگه اینجوری بباشه که شما کلن از زندگی عقبین همه کاراتونو یکی دیگه باید انجام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه واقعا یکی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

Sunday 16 August 20 , 15:19 امیرحسین خالدی

من که فقط فیلم میبینم😏 

خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan