سـرگـیـجـه❤


میگم دلبر❤
بذار بقیه هرچى می‌خوان بگن!😒
بذار بگن ته این راه یه سنگِ بزرگه که سرم محکم می‌خوره بهش، سرگیجه می‌گیرم و دستآتو گم می‌کنم!
بذار روزى
هزار بار مغزم، قلبمو بنشونه رو صندلى و جلوش رژه بره و نصیحتش کنه که: یکم منطقى باش، اشتباهه این راه!
بذار...

اما تو فقط بذار دستاتو تو دستم و محکم بگیرش!💚
انقدر محکم که استخون‌هاىِ دستم درد بگیره اصلا!
انقدر که سر گیجه، تن گیجه، دنیا گیجه و هر فلان گیجه‌اى گمت نکنه!
خُب؟


 

این آهنگو گوش کنید...قشنگه👇

پخش
حجم: 8.95 مگابایت

 

  • کریمه کریمی

خیلی قشنگ نوشتی...آهنگ هم عاااالی بود🤗🌺😌

ممنووون گلمممم🌷🌷🌼🌼🌼❤❤

بسی قشنگ بود

ممنون

خواهش می کنم
Monday 13 July 20 , 14:55 سعید رضائی

لایک

🌼🌷
Monday 13 July 20 , 17:45 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

به به:))

وبت خیلی حال خوب کنه😍💚

قربااانت🌸😍😍😘😘
Monday 13 July 20 , 17:47 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

نشی کهه🤗😘

بسی زیبا بود لذت بردیم😊💜

خوش حال شدم🌸😍
Tuesday 14 July 20 , 07:57 پیام نورزاد

احسنت و درود به ذهن و طرز تفکراتتون

دمتون گرم

ارزش خوندن رو واقعاً داره 

دوستان پیشنهاد میشه بخونید

سلام....لطف دارین.ممنونم از نظرتون🌸🌸🌸🌸
Tuesday 14 July 20 , 13:04 abdolnabi solimani

سلام از زحمات شما بسیار تشکر عالی بود دست گلتون درد نکنه موفق باشید.

سلام. ممنون و متشکرم🌷🌷همچنین
Tuesday 14 July 20 , 15:27 عاشق محتوای یونیک

سلام وبلاگتون خیلی با جالبه.

من عاشق محتوای(به قول خودم😅) خودم پز هستم و هر جا ببینم کسی خوب مینویسه حمایتش میکنم. ولی چرا فعالیتتون رو تو تلگرام و اینستاگرام گسترش نمیدید تا افراد بیشتری استفاده کنن؟ 

سلام نظر لطف شماست.🌸🌸
کلا با فضای تلگرام و اینستا حال نمی کنم. توبیان دنبال کردن معنای واقعی تری داره و اینجا اکثرا حرف همو میفهمن. در هر حال از نظرتون ممنونم😊🌷
Tuesday 14 July 20 , 16:01 عاشق محتوای یونیک

درسته که اینستاگرام حس وبلاگو نداره ولی خب حس مقبولیت بیشتری تو اینستاگرام به دست میاد. من خودمم با وبلاگ شروع کردم ولی الان هم سایت دارم و هم پیج اینستاگرامی و دوستای خیلی خوبی تو اینستاگرام پیدا کردم.

مخصوصا شما که کارای گرافیکی میتونید انجام بدید خیلی کمک کنندست برای دیده شدن. البته جسارت نمیکنم و خودتون میدونید چیکار کنید اما من واقعا دوست دارم رشد اونایی که کارشون خوبه رو ببینم

از پیشنهادتتون خیلی ممنونم. چشم ان شاالله.
Tuesday 14 July 20 , 16:17 علیرضا قاسمی نژاد

خیلی قشنگ بود زحمت کشیدی، خوشحال میشم دنبال کنیم سیا مشق های همو

ممنونم. تشکر از نظرتون. چشم
Tuesday 14 July 20 , 17:37 پرستوی عاشق

فلان گیجه ترکیب با مزه ای بود :)

قلمتون مانا بانو 🌹

تشکر. همچنین قلم شما...🌷🌷
Tuesday 14 July 20 , 21:59 بهی ستوده

زیبا بود دوست جان:)

ممنون عزیزم🌷

مرسی بابت اهنگ :)

خواهش می کنم🌸🌸

توصیه اخلاقی😐😐: گول این چیزا رو نخورید عشق و عاشقی تا حالا برا کسی کاری نکرده😉😉

مثل همیشه مطلب قشنگی بود!🌷

چرا این حرفو می زنین؟🤔🤔
در هر حال از نظرتون ممنونم🌺🌺

خشنگ.بود

💐💐

همه چیزش قشنگه مثل همیشه 

ممنونم🌸

اگه وابستگی باشه

خدا به دادتون برسه و بخیر کنه

تشخیصش سخته اما اگه با عشق مادر و فرزندی بسنجین سخت نیست و خیلی هم راحته

اما ازش بیرون اومدن شیر میخواد

نظر جناب Arian JoJo هم ظاهرا همین منظور بوده

با نظرتون کاملا موافقم🌷
کی میگه از عشق باید بیرون اومد؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan