تـئـوری

تئوری های ذهن انسان

•شاید ما همه شخصیت های یک کتاب هستیم🧙🏻‍♀🥏•~•

 

•شاید وقتی خواب میبینیم داریم واقعیتو میبینیم و وقتی داریم واقعیتو میبینیم همش خوابه🍓🎞^^

 

•شاید ارزو های همه تو ساعت 00:00 براورده میشدن اما یکی ارزو کرد که ارزویه کسی براورده نشه🧲🧸:)

 

•شاید وقتی خواب میبینیم ،در‌واقع خودمون رو توی جهان موازی تماشا میکنیم🌎🌈

 

• شاید ما توسط کسانی کنترل میشیم و صدایی که بعضی وقتا تو مغزمون میشنویم خود واقعیمون باشه🍋🌸•°•

 

• شاید ما واقعا تنها باشیم و مغزمون برای اینکه سرگرم باشیم دنیایی مجازی از ادما برامون ساخته🏃🏻‍♀🦋•°•

 

• ما به صورت اتفاقی ساعت هایی مثل 11:11 رو نمیبینیم و شاید پیامی داخلش نهفته باشه که ما نمیتونیم اونو تحلیل کنیم💜🧘🏻‍♀•°•
 

•شاید رنگ قرمز رو بقیه زرد یا آبی میبینن اما اسمش قرمزه❤

 

 

به نظرتون این تئوری ها چرا ایجاد می شن؟

  • کریمه کریمی

چ خفن O_o

 

 

 

 

 

 

بعضی وقتا میگم شاید اینا همش خواب باشه من الان هنوز 1 سالم باشه دارم خواب میبینم :/

شاید واقعا هنوز یکسالت باشه😁
Saturday 4 July 20 , 18:33 رهایی بخش

جالبه دنیا رو غیر واقعیت میگید ولی ساعت رو یه اصل برای اتفاق ها!

به نکته خوبی اشاره کردین

خیلی سخته باید بازم بدبختیام رو تجربه کنم

😀

چ زیبا*-*

🌼
Saturday 4 July 20 , 18:49 سعید حیاتی

چرا واقعا؟

من خیلی از اینا قبلا به فکرم میرسید . مثلا اینکه نکنه همه طی یه نقشه از پیش مشخص شده جلو برن و اونجور که مقرر شده رفتار کنن

:/

این نکته که گفتین تئوری نیست بلکه واقعیه.
ممنون از نظرتون
Saturday 4 July 20 , 19:02 سعید حیاتی

واقعیه؟

:|

خب تا حدی بله...
ان الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم؛ خداوند سرنوشت هیچ قومى را تغییر نمى دهد مگر خودشان آن را تغییر دهند»
این آیه اینو می گه که سرنوشت ما از پیش تعیین شده اما با توجه به اختیاری که خدا به ما داده می تونیم خودمون تغییرش بدیم
Saturday 4 July 20 , 19:32 فاطـــღـــمـه ツ

نمیدونم چرا

ولی قشنگ بودن :)

😊

سلام خوبید؟؟ درمورد رنگا فک کنم واقعا همین جوری باشه....ینی این درک مغز ما از رنگاس که باعث میشه قرمز رو قرمز ببینم و این طول موج از نظر ما قرمز باشه....مطلب قشنگی بود و همچنین وبلاگ زیبایی دارید...

ممنونم از شما...بله واقعا شاید همینطور باشه

شاید دنیای توی اینه واقعی باشه و ما فقط حاصل بازتابشیم.

شاید...
جالب بود ممنون از نظرتون
Saturday 4 July 20 , 21:56 سعید حیاتی

همین دیگه! من فکر میکردم نمیتونیم تغییرش بدیم!

آهان.متوجه شدم

واوووووووووووووووو

موهای تنم سیخ شدددددددددددددد

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

😓😓😓آب قند می خوای؟

عاره عاره بده بده*-*

حال ندارم درست کنم خودت پاشو درست کن😀

چه شاید های باحالی

شاید هایی که شاید واقعی باشن:)

 

 

🌷🌷🌺🌷🌷
Saturday 4 July 20 , 23:57 —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

شاید هلیوم صدای واقعی ما باشه و اکسیژن یه صدای فیک بسازه :/

با فک کردم به اینا خل میشم :/💔

😁شاید آره

خیلی زیبا بود!

واقعا لذت بردم!

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Sunday 5 July 20 , 07:05 سیدحمید مشتاقی نیا

چه جالب 

 

این تصورات هم دوست داشتنیه 

😊🍀
Monday 6 July 20 , 06:36 یک آدم معمولی

شاید مغز خاسته سر به سرتون بذاره

این تئوری ها را ایجاد کرده

شاید همینطوره که شما می گین.
Monday 6 July 20 , 16:51 کاگامی ردینگتون

منم بعضی وقتا همچین فکرایی مکنم

راستی میدونستی دانشمندان کشف کردن که:

مغز ما هرچیزی رو با یه رنگی که بهش میاد به چشممون میندازه.مثلا درخت هر رنگیه به جز سبز سبز چیزیه که مغزمون به چشممون میندازه😮😮😮😮😮😮😮😮😮

 

آره خب بعضی از دانشمندا حتی می گن جهان ماده ای وجود نداره و همش ساخته ذهن ماست.
اما خب همش یه فرضیه است😊
Monday 6 July 20 , 16:54 کاگامی ردینگتون

واو چه عجیب|:

 

Monday 6 July 20 , 17:20 ساحل ملک

من به شخصه خیلی به ساعاتی که تکرار میشه مثل 11:11. ،12:12 یا بقیه ی ساعات اینطورین اعتقاد دارم

فک کنم این دغدغه ی خیلیا باشه 

ممنون از نظرتون🌺

من دلم برای خودم که در جهان موازیه میسوزه....

با این خوابایی که من میبینم بدبخت زندگی نداره|:

خخخخ😁

پس شماهم به جهان های موازی اعتقاد دارین

جالبه خیلیا اعتقاد دارن ولی نمیخان زندگی رو درست کنن، عین خود من، البته من میخاما ولی حسش نمونده (:

ساعت 11.11 رو نمیدونم والا، اگ بحث جهان موازی باشه که اصلا زمان معنی نداره، بازم در این باره نمیدونم

رنگ رو آره، من راست مغزم، خیلی امتحان کردم؛ مثلا یه عکسی بود که تو مهمونی هرکی دید گفت توسی هست ولی من نگاه کردم گفتم صورتیه، واقعا هم صورتی میدیدم

بحث خواب دیدنم فک کنم انیشتین یا مولانا مطرح کرده، نمیدونم کجا خوندم اینو که ما 7 نسله درخوابیم؛ ولی من نمیتونم قبول کنم، یجورایی با قرآن و اسلام جور نیست این نظریه

شما در این مورد اطلاعی دارین؟

از مطالعه شما و نظرتون ممنونم. ولی من خودم به هیچ کدوم از این تئوری ها اعتقاد ندارم...جز رنگ ها...بالاخره مغز انسانه...ممکنه صورتی من رو شما سبز من ببینین و بهش می گین صورتی😊
Sunday 16 August 20 , 15:03 امیرحسین خالدی

شاید ما فرازمینی هایی هستیم که حافظه مون را پاک کردن و ما را به این جهان تبعید کردن

من بر این باور نیستم
Wednesday 19 August 20 , 20:17 سربازان گمنام امام زمان(عج)

بسم الله الرحمان الرحیم

با توجه به مشکلی که در وبلاگ زیر بود

Khatratman.blog.ir

هرگونه همکاری با این وبلاگ و یا مالک وبلاگ به نام امیر حسین خالدی پیگرد شدید  قانونی دارد.

برای اینکه وبلاگ شما دچار مشکل نشود هیچگونه نظرات مالک را در وبلاگ نمایش ندهید

در غیر اینصورت وبلاگ شما همانند وبلاگ گفته شده در بالا غیرفعال میشود.

نظر را حتما در سایت خود قرار دهید.

Friday 21 August 20 , 19:23 کافه ذهن ☕☕

سلام 

خیلی جالب بودند

در مورد اولیه که خیلی هم جالبه باید بگم به نظرم شما کتاب دنیای صوفی را اگر بخوانید به این تئوری ها خیلی کمک میکنه یه نسخه رایگانش هم توی سایت ما هست اگه سر بزنید.

تئوری دوم هم در واقع باید بگم چانگ تسو خردمند چینی گفته است:روزی خواب دیدم که پروانه ای هستم و حالا دیگر نمی دانم که خودم هستم که خواب دیدم پروانه هستم یا پروانه ای هستم که خواب می بینم خودم هستم.

 

و در مورد بقیه تئوری هایی که درمورد رویا هستم باید بگم شکسپیر میگوید:ما همچون ماده ای هستیم که رویاهایی در آن تنیده شده است و زندگی کوتاهمان همچون رویایی زود گذر به نظر می رسد...

 

در مورد تئوری مغز مجازی هم من خیلی فکر میکنم معولا حالا تصور کنید ما همه شخصیت های یک بازی کامپیوتری جهان باز با هوش مصنوعی باشیم..!!

 

در مورد توری آخر هم دقیقا همین طوره به طور علمی میشه گفت پرتقال هر رنگی هست غیر نارنجی!!چون پرتقال همه رنگ های دیگر را جذب میکند و رنگ نارنجی را بازتاب میکند حالا فکر کنید رنگ هایی که جذب میکند در واقع رنگ های اصلی خودش هستند و رنگی که بازتاب میکند رنگ خودش نیست!!پس میشه گفت برگ درخت هر رنگی هست به جز سبز!!

 

پ.ن:ببخشید زیاد شد...

سلام ممنون از توجهتون و نظرتون.
بله درست می فرمایید🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan