از انتقاد بدم نمیاد😊🌺


سلام 🌺حال همگی خوبه؟😊

 همیشه میگن پسر و دختر باید هم کفو هم باشن برای زندگی! اما من این موضوع رو تو همه مسائل درست نمی دونم. مثلا تو بعضی روحیات و رفتارها!
شما فکرش رو بکنین دوتا آدم پرحرف زن و شوهر هم بشن یا دوتا آدم عجول! یا اینکه هر دو تاشون خیلی خونسرد باشن. اصلا همچین چیزی میشه؟؟ به نظر من زن و شوهر باید همدیگه رو کامل کنن! اگه یکیشون صبور نیست😡 اون یکی باید آدم صبوری باشه☺️ اگه یکیشون خجالتیه😢 اون یکی روش زیاد باشه.🤪البته قبول دارم تو مسائل فرهنگ و عقاید بهتره هر دو توی یه طبقه باشن. اما تو بحث روحیات و اخلاقیات یا هردو در تعادل باشن یا مکمل همدیگه.😍
نظرتون چیه؟؟😉

 

 

یه نکته هم  بگم! اگه دوست داشتین بخونین و اگه خسته این و کار دارین انتظار خوندن ندارم☺️
 دیروز یه لطیفه گذاشتم تو وبم که این لطیفه موضوعش سریع عکس العمل نشون دادن خانم ها به اتفاقات بود. نمیدونم شاید اشتباه کردم اون پست رو گذاشتم چون خیلی از دختر خانم ها تو خصوصی به بنده توهین کردن 😞 اما من خودم با خوندن این لطیفه بهم بر نخورد چون به عنوان یک دختر اونقدر تو زندگی احترام دیدم که این لطیفه‌ها باعث نمیشه من ارزش خودم رو پایین ببینم.
شاید واقعاً کم‌کاری بعضی پدر ها، برادر ها و همسر ها باعث شده بعضی دختر خانم ها با خوندن این پست ها بهشون بر بخوره...
 من هر وقت لطیفه ای میخونم راجع به رفتار باباها یا مامانا میخندم و اتفاقاً برای خودشون هم میخونم اما هیچ وقت این لطیفه‌ها باعث نمیشه ارزش پدر و مادرم پایین بیاد بلکه باعث شده تو دلم بیشتر جاشن❤❤
 آهای دختر خانمی که تو خصوصی به بنده خیلی راحت توهین کردی!
 درسته جوابتو ندادم که دلخور نشی...ولی فکر نکن عقلم نمیرسه! اتفاقا خیلی بهتر ارزش زن رو می فهمم. میدونی چرا؟
☑ چون به من یاد ندادن منتشر کردن عکس برهنه یک دختر تو وبم یا پیجم احترام به جایگاه  زنه!بلکه یاد دادن غیرت داشته باشم نسبت به هم جنس خودم😊 
☑به من یاد ندادن با توهین کردن و فحاشی کردن احترام خودم رو بالا ببرم بلکه بهم یاد دادن هرچقدر متانت داشته باشم و سرسنگین صحبت کنم ارزشم هم بالاتر میره😌
☑به من یاد ندادن مثل پسرها بپوشم و حرف بزنم بلکه بهم یاد دادن لطافت دخترونه داشته باشم تا ارزش خودم رو ثابت کنم!!🌼
و قطعا!! من از انتقاد بدم نمیاد اما از توهین بدم میاد مثل همه!

 

 کریمه کاف

  • کریمه کریمی

چه بی جنبه بود!

کی؟
Thursday 9 July 20 , 13:03 محسن رحمانی

سلام

 

متاسفانه بعضی آدما درکشون پایینه و بی جنبه هستن  پس همون سکوت وجواب ندادن براشون کافیه .

سلام
چی بگم...

اقا اجازه 

هم کفو بودن یعنی چی؟

ای جانم😌
یعنی مثل هم بودن...البته برداشت من اینه.
هم کُفو!

دختره!

که با لطیفه که از اسمش معلومه فقط برا خنده س عصبانی شد و توهین کرد!

ممنونم از مطالعه😊🙏🙏
Thursday 9 July 20 , 13:09 ꀪꋬꋒ℮ꌛ℮ꈚ ^^

شدیداا موافقم🤦🏻‍♀️ من خودم ی دوست داشتم...جفتمون پرحرف بودیم..اصن نتونستیم دو روز کنار هم دووم بیاریم😑 چه برسه به شریک زندگی آدم:/🤦🏻‍♀️

ممنون از نظرتون😊🌺🌺

اقا ممنون من برم جنتل هم کفو خودمو پیدا کنم

 

 

 

بعدا نوشت : برادر هم کفو کجایی؟

😁😁😁
Thursday 9 July 20 , 13:23 پسـر زمـستان ツ

این که دو طرف مثل هم نباشن و تکمیل کننده هم باشن دیدگاه خیلی درستیه در مورد لطیفه چیز عجیبی که نبود ما پسرا وقتی در مورد خودمون جوک میخونیم به این چیزا فکر نمیکنیم کلی میخندیم واقعا پسری ندیدم اینجوری باشه به نظرم دخترا بخاطر همون روحیه لطیف بودنشون اینجوری هستن

حرفتون کاملا درسته.
ممنون از مطالعه🌸

یور رایت:)

Thursday 9 July 20 , 13:54 کاگامی ردینگتون

چه بی حیا|:(اون دختره که فحش داد رو میگما)

Thursday 9 July 20 , 14:04 محمد منتصری

کاملا درسته، و دین و اعتقادات و ارزش های اساسی دو طرف باید تا حد زیادی به هم نزدیک باشن.

خوب کاری کردین که جواب اون توهین ها رو ندادین، یک سری افراد از این بیشتر سطح فکری شون نمیرسه. به قول اون دوستمون ما از اون جکهایی که درباره ی پسر ها مینویسند ناراحت نمیشیم تازه کلی هم می خندیم. لطیفه تا وقتی به شأن و آبرو کسی توهین نشه اتفاقا مفید و با مزه است.

ممنون از وقتی که واسه مطالعه گذاشتید و تشکر بابت نظرتون🌹

موافقم

 

 

 

چ بی جنبه بودن اون ادم 

🌸🌸

اون که صد در صد :)))))

البته زیاد از حد متضاد بودن باعث دعوا درگیری می شه ////:

شما فرض بگیر یکی شون خیلیییی صبور... اون یکی خیلی با عجله و تند و تیز...

اون صبوره که فکر نکنم ولی اون تند و تیزه آخرش خسته می شه... ولی در حدی مکمل هم بودن لازمه ( روانشناس مسائل زناشویی "زری" )  : دیییییییی

 

 

آقا بی خیال.... فحش داده دیگه... شخصیت خودشو نشون داده... شما عصبانی نشید  :)))

آره قبول دارم.به نکته خوبی اشاره کردی😊
عصبانی نشدم گلم🌹خواستم بقیه هم بدونن که من نیتم پایین آوردن ارزش زن نبود😔
Thursday 9 July 20 , 14:32 faryad. handsome

درسته دقیقا

🌹
Thursday 9 July 20 , 15:46 «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چه بی جنبه😐😐

Thursday 9 July 20 , 18:35 سعید رضائی

البته به منتقدین هم بفرماید که همسر و مادر گراهام بل ناشنوا بودن

جالب بود نمی دونستم😊
ممنون که گفتین
Thursday 9 July 20 , 18:59 نــفــ♥س .مـ

دقیقا درسته توزندگی یکی باید آب باشه یکی آتیش که آب باعث خنثی شدن آتیش بشه درسته باید جوونا طبقه اجتماعیشون وفرهنگ ها واعتقاداتشون مثل هم باشه اما نباید اخلاقاشون مثل هم باشه اینطوری میشه فاجعه یاکه یه زندگی سرد

جدیدا اسم فحاشی وهر نوع توهینی رو گذاشتن انتقاد انتقاد باید سازنده ودرست و درجهت پیشرفت باشه نه توهین ایجاد دشمنی 

ممنونم از نظر و وقتی که گذاشتین🌹🌹😊
حرفاتون کاملا صحیحه

سلام عزیزم

هم‌ کفو بودنو خیلی خوب گفتی :) 

باهات موافقم 😉

درباره اون جک (لطیفه) هم گذاشتی و توهین کرده بهت یکی

واقعا متاسفم :/ بعضیا دیگه الکی قاطی میکنن یهو 

 

 بوس بهت😁😘🌸😌💋

سلام گلم.❤❤
ممنون عزیزم. قربونت😘😘

سلام خیلی متنه پر باری بود عزیزمم🥰🌹

سلام🌸
لطف داری گلم😍

عجب 

واااااااای عاااااااااالی

ممنونم

سلام 

عقاید متفاوته دیگر!

فحش و توهین خوردن هم شده بخشی از ما وبلاگ نویس ها. 

خوب! هرکس در حد سوادش می نویسد پس ناراحت نشو. 

سلام.
ممنونم از نظرتون🌸
Friday 10 July 20 , 07:52 لوک خوش شانس

اگه تو همه چی تفاهم باشه فایده نداره ک باید یه چیزی باشه که بابتش بزنن تو سر کله هم 😂

اینم حرف درستیه😁

اگه زن و مرد دینشون فرق کنه ، برای مثال زن مسلمان باشه و مرد مسیحی و مرد تمایل به مسلمان شدن نداشته باشه ، از نظر شرعی ازدواجشون امکان پذیره ؟!-

اصلا امکان ازدواج مرد مسیحی با زن مسلمان وجود نداره😊🌸

نه ببخشید!

میدونم اون امکان نداره 😬!

منظورم بر عکسش بود!

مرد مسلمان و زن مسیحی!

خب اون اشکالی نداره
Friday 10 July 20 , 23:07 ماه تابان

دقیقا کاملا با حرفت موافقم زندگی یکنواخت میشه 

 

+عزیزم توی مجازی آدما شخصیت واقعی شونو نشون میدن  

موفق باشی 💜💜🌺

وقتی آدم میاد تو وبلاگت کلی انرژی مثبت میگیره 💜🌺💜🌺🌷🌷🌷🌷🌷

 

سلام گلم.
ممنون عزیزم شما خودت انرژی مثبتی😍😍
Saturday 11 July 20 , 00:15 ماه تابان

😍😍😍🌺🌺🌺🌺🌺💜💜🌺💛💛💛💛💛💛😍😍😍

سلام و عرض ادب

کل این پست به کنارکه دقیقا این رو تجربه کردم

مات این جمله آخر شدم "من یادم ندادن مثل پسرها..."

یعنی هنوز هست دختری که اینارو درک کنه؟

به حق چیزای نشنیده!

سلام.
آخرالزمان طوریه که دختر ها خودشون رو جای پسر ها می زارن و پسر ها خودشون رو جای دختر ها...من که دخترم و بین دختر ها بزرگ شدم از این دختر خانم ها کم ندیدم.
سپاس از توجهتون🍀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan