حـال‌سـرودن💕

 

آشـنـای‌غـم‌دیـریـن‌مـن‌اسـت‌ایـن‌یـاعـشـق؟❤

مـی‌روم‌بـادلـم‌ازدلهـره‌هایــم‌تـاعـشـق...❤

 

بی سبب‌چشم‌تمـنـابـه‌تـو‌دارم‌امـا...

مـی‌نـویـسـم‌بـه‌خـدا‌نـام‌تـوراهـم‌بـاعـشـق❤

 

هـرشـب‌ازفکـرتـوقـقنـوس‌دلـم‌می‌سـوزد

می‌بـرد‌یـادتـوخـاکستردل‌راتـاعشق❤

 

آنـقـدرشـعربـدون‌تـوسـرودم‌امـا

بـاتوزیبـابـکنـدحـال‌سـرودن‌راعـشـق❤

 

کـریـمـه.کـاف✒

 

 

 

 

 

 

خداییش این نی نی بالارو نگاه کنید😍😍😍چه نازه خدااا

 

+راستی!اگه سوالی از من دارین، زیر این پست کامنت کنید...و همچنین نظرتون رو راجب شعر بگین😊🌸🌸❤❤

ممنونم💓💓

 

  • کریمه کریمی
Wednesday 15 July 20 , 16:07 لوکِ بَد شانس ...

چه زیبا ! اجازه میدین یک بیتش رو در وبلاگ خودم استفاده کنم ( با ذکر منبع ) ؟ خیلی احساسی بود ...

+ بچهه چه نازه !

ممنونم🌸
اجازه دست خودتونه😊
Wednesday 15 July 20 , 16:09 لوکِ بَد شانس ...

سپاس ...

Wednesday 15 July 20 , 16:16 محسن رحمانی

سلام 

 

شعر بسیار زیبایی بود . 

 

سپاس.

سلام.تشکر از وقتی که گذاشتین.خواهش می کنم

خیلی زیبا بود

بچه رو به دلیل یاری نکردن اینترنت نتونستم ببینم ولی حتما خیلی نازه

ممنونم🌸

به به خانوم شاعر

لذت بردم:)

نه بابا شاعر کدومه😄
خوشحالم عزیز جان❤❤

چه قشنگگگگگگگ😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘(شعره)

اوخبیییییییییی نی نی نازیییییی😍😍😍😍😍😍😍😍

ممنووونمممم🌸🌸🌸
😍😍😍😍😍😍
Wednesday 15 July 20 , 16:22 فاطـــღـــمـه ツ

چقد نازززههههههههه 😍😍😍😍

اوهوم...خندش😍😍😍

شعر بسیار عالیه

معلومه از عمق احساسه

انشاله ک از روی دلتنگی نباشه

سپاس از توجهتون.
شاید هم از روی دلتنگی....💔
ولی میشه بدونم کجا باید جواب کامنت خصوصیتون رو بدم؟

🌷🌷🌷💙💙💙🌷🌷🌷

🌸🌸🌹🌹

چه قشنگ سرودی 😊

سپاس🌸🌷🌹🌻
Wednesday 15 July 20 , 16:55 محمد منتصری

شعرتون بسیار زیبا بود.

در عشق حقیقی،نه وفا و نه جفاست

نیست از عاشق کسی دیوانه تر

ممنونم.درس پس میدیم🌸

چه شعر زیبایی!

به به!

واقعااا عالی بود!!!

خیلی زیبا سروده بودین😍🌹

ممنونم واقعا. لطف دارین🌹🌻

عزیزم

چه خوب نوشتی :) 

مرسی گلم😍😍🌷🌷
Wednesday 15 July 20 , 17:29 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

چ شهر قشنگی😍

چ نی نی گوگولی ای😍😍

اوخ خدااا

باید این جوجه رو بخوریش فقد😍😍🥺

ممنونم عزیزم❤❤
آره واقعا موافقم😍😍😍

ی استاد ادبیات داشتیم همیشه میگف پیرو هنری که داری رو حتما بگیر

وقتای مُردت کنار درست

به نظرم هنر سرودنت خوبه حتمااا دنبالش کن:)

من ک بسی لذت بردم

موافقم...خدا این اساتید رو حفظ کنه🌸
ممنونم از نظرتون.لطف دارین شما🌹

همه چیز قشنگ شعر قشنگ نی نی قشنگ اصلا خودت هم قشنگ

متشکرم🌸بزرگوارین🌸
Wednesday 15 July 20 , 18:12 محمد منتصری
لطف دارین.ما نمک پرورده ایم. البته راستش من بیشتر از شعر سرودن، داستان می نویسم. شعر گه گاهی میگم و تو وبلاگ می ذارم.
موفق و سربلند باشین🌸خوش به حالتون

چ خوشمله شعره♥-♥

ممنونم😍
Wednesday 15 July 20 , 18:59 محمدرضا زارع

شاعر احساسی هم هستید😀

طبع شاعریتون را تحسین میکنم🌹🌹

بچه که ناااازززز👶👶👶

آدم بچه که میبینه خودشم بچه میشه 😉 

نمی‌دونم چه حکمتی پشتش هست خداااا🤔

ممنونم🌺نظر لطفتونه بزرگوار.
موافقم😄
Wednesday 15 July 20 , 21:41 احمدرضا مرادی وستگانی

:) :) :) :) :)

😊

چقدر شعر قشنگی بود 😍

ممنون عزیز دلم

wow شما هم شاعر شدید که :)

 

( علاقه خاصی به رنگ صورتی دارید یا برای ست ب.دن قالب بلاگه ؟ )

شاعر کجا من کجا..(:  
شاید هر دو
Thursday 16 July 20 , 00:48 غریبه آشنا A

عزیزم😍😍😍

هم شعر هم نی نی دوس داشتنی بودن هر دو😘😍❤

ممنونم گلم😘😘😍😍🌼🌼💜💜❤❤💛💛
Thursday 16 July 20 , 01:30 حامد احمدی

به به.

آفرین.

واقعا آفرین.

مسیر خوب، حال و هوای خوب، نگاه خوب، لبخند خوب.

همه چیز خوب.

مسیر خوبی داری و مهربانی و بخت بلندی هم داری.

حس من این است. فالگیر نیستم. ولی حسم را گفتم.

همچنان بر این مسیر بمان. با دور بودن از غرور، با پیدا کردن منبع مهربانی همیشه مهربان بمان.

سلام.وقت بخیر.
بابت اینهمه لطف و توجهتون ممنون و سپاسگذارم🌸🌸😊😊🙏🙏
بدون شک توصیه های زیباتون رو از یاد نمی برم🌷
Thursday 16 July 20 , 02:53 پرستوی عاشق

سلام

قلمتون مانا و نویسا

سلام🌸
وهمچنین قلم شما😊

😍😍😍😍

🌸

چه قشنگ بود :))

قلمت مانا:)))

ممنون گلم همچنین😊🌸
Thursday 16 July 20 , 14:01 abdolnabi solimani

سلام دوست عزیز از زحمات شما صمیمانه تشکر میکنم موفق باشید.

سلام. سپاسمندم

قشنگ بود 

آفرین عزیزم

ممنوووونم (:
Thursday 16 July 20 , 19:49 سعید حیاتی

شعره ❤️️ بود

(:
Thursday 16 July 20 , 20:27 ماهور بانو

درود دوست عزیز

نی نی هم داره خواب شیرین میبینه😄

آره.. خوش به حالش

شعر عااالی بود...تبریک می گم شاعره جان

ممنون.چشماتون عالی میبینه
Sunday 26 July 20 , 19:44 فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

 

شعر بسیار زیبایی ست 

 

موفق باشید 

سلام.خیلی خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan