وفات حضرت معصومه رو تسلیت می گم.

 
قم سالهاست با نفسش زنده مانده است
باور کنید پیش مسیحا نشسته ایم
 
بوی مدینه می وزد از شهر ما،بیا
ما در جوار حضرت زهرا نشسته ایم
 
 
حمیدرضا برقعی
 
#وفات_حضرت_معصومه س
#کریمه_اهل_بیت
 
 
حرم حضرت معصومه دعا گوی همتون هستم.
  • کریمه کریمی

وفات حضرت معصومه رو تسلیت می گویم موفق باشید.

🖤🖤🖤

Thursday 26 November 20 , 16:54 محمدرضا زارع

سلام

من هم به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم🖤🖤🖤🏴🏴🏴🏴🏴

Thursday 26 November 20 , 17:37 امیرحسین خالدی

به به

Thursday 26 November 20 , 19:26 محسن رحمانی

سلام تسلیت.

🏴تسلیت🏴

سلام سلام سلام

تسلیت.

ممنون

Sunday 13 December 20 , 21:38 مهرزاد شهسوار

همیشه به زیارت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan