شاهکار دیگری از دهه نودی ها😀

خدا این پسره چقدر باحاله😂😂😁

 


دریافت

 

  • کریمه کریمی

خخخخخ گفتم می خواد بترکونه 

 

زد توش رید

😀😀

😂😂😂😂😂😂

😀
Wednesday 21 October 20 , 19:54 محسن رحمانی

خخخخخخخخخخ

😀
Wednesday 21 October 20 , 19:56 آسمان سعادت

خندم گرفت خصوصا وقتی گفت الله اکبر 

اوهوم😂

😂😂

😁

فوق العاده ان اینا...😂

خیلی😁
Wednesday 21 October 20 , 21:07 آقایِ عینکی

ما 6 صبح بیدار میشدیم و 6 روز هفته 6 ساعت میرفتیم مدرسه شدیم این! 

اینایی که دوساله مدرسه نرفتن چی میشن دیگه :|

خخخخ😂

تو واتس پخش شده ...

 هیچی اصغر و صغری نمی شه : دییییییییی

آره اون خیلی باحاله😀
Wednesday 21 October 20 , 22:24 امیرحسین خالدی

😂

ته تهای نسل زد هستنا... باهوش ترین های هم نسل ما :)

😀

سلام.سلام.سلام.

چه خوب بود👌😁

سلام😀😀آره
Thursday 22 October 20 , 16:44 Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)

سلام

خخخخ هههه ، اینا چه خوبن 😂 😄 😅 🙆🏻‍♀️ 💖

سلام
فوق العاده ان😀
Thursday 22 October 20 , 17:58 Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)

😂 😄 😅 🙆🏻‍♀️ 💖

Thursday 22 October 20 , 21:31 محمدرضا زارع

سلام

آبروی مامانش رو برد🤭🤭

خصوصا اونجا که گفت مامانای بقیه نماز میخوندن اوناهم یاد گرفتن ولی تو....

🤣🤣🤣🤣

سلام
آره اتفاقا من اون قسمتش رو خیلی خندیدم😁
Sunday 25 October 20 , 07:32 خادم الشهدا

خخخخخخخخخ

😊

واییییییی فقط اونجا که سریع میگه بسم الل...

(استیکر خنده)

اینم از کلاسای آنلاین 

😁😁😁😁

خدا واقعا صبر بده :/

دلم می خواد بچه رو کتک بزنم :||

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan