بشــینـم یـا وایـسم؟؟


این چه وضعیه به خدا...
زندگیم الان بین ۲بیت شعر گیر کرده😴😧

سعدی بهم میگه: برخیز و مخور غم جهان گذران😨😦

تا پا میشم حافظ میگه: بنشین و دمی به شادمانی گذران😦😥😠


فعلا نیم خیز موندم تا تکلیفم تو بیت های مولانا روشن بشه!😀😂

 

ولی خداییش سرمایه های عظیم کشورمون هستن این سه نفر🌸🌸🌸

گرافی:خودم🌼

  • کریمه کریمی

خخخ ((: !

😀

😂😂😂

🌸🌸
Sunday 5 July 20 , 20:35 نباتِ خدا

خیلی جالب بود :) 

ممنونم☺
Sunday 5 July 20 , 20:36 . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

=))

همون نیم خیز بمون انتخاب خوبیه:)

چشم😀
Sunday 5 July 20 , 20:39 کاگامی ردینگتون

😂😂😂😂😂😂👌

☺🌺

خخخ

😄
Sunday 5 July 20 , 20:45 کاگامی ردینگتون

#صدرا

تو اینجا چه میکنی-_-همه جا هستی-_-

بشین پاشو راه انداخته😂

😐😂
Sunday 5 July 20 , 21:03 سعید حیاتی

خخخخ

عجب تناقضی بینشون پیدا کردید! هر دو هم ماشالا هم شهریای عزیز من هستن . حافظ جان و سعدی خفن

وای من عاشق شیرازم...🌸🌸
خیلی مردم مهربونی داره.تعریفشون همیشه تو خونمونه.

😂

😊

عجب زاویه دیدی :))

بسی لذت بردیمم

😊🌸🌸

به نظر من فقط بخوابید:))

فکر خوبیه😀😀
Sunday 5 July 20 , 21:45  علی صفری

;)

برخیز:)

به سعدی گوش کنم؟؟

نیم خیز باش تا تکلیف مشخص شه😂

فعلا که وضعیتم همینه😁
Monday 6 July 20 , 06:34 یک آدم معمولی

من حس میکنم رفتی سربازی و فرمانده داره بهت بشین پاشو میده

و شما خودت را با اشعار سعدی و حافظ داری توجیه میکنی

😂😂
Monday 6 July 20 , 09:21 محمد منتصری

دمت گرم.باحال بود و پارادوکس جالبی پیدا کردی اللخصوص که قافیه ی یکسانی دارند.البته هم وزن نیستند!ولی عالی...

ممنونم🌸🌸🌸
Monday 6 July 20 , 09:39  علی صفری

yes

Monday 6 July 20 , 10:18 faryad. handsome

لایک..جالب بودن

سپاس

خخخخخخخخخخخخخخ عالییییییییی

ممنونم😊
Monday 6 July 20 , 14:03 فاطـــღـــمـه ツ

واهاییییی 😅😅😂😂

😀😀

تقریبا حرفاشون یکیه... اون می گه غم نخور... اون یکی  می گه شاد باش...

 

حالا شما نشسته یا وایساده ... هر جور راحتی  :)

😊😊🌸🌸

منم تو این گروه اد کنید 😂

کدوم گروه؟؟

همین گروه ک توش سعدیو حافظ هستن دیه

آهان...ببینم چی میشه😀

خیلی جالب بود🌷🌷

از این تناقض ها زیاده😅😅

😊🌹🌹
Monday 6 July 20 , 16:37 سعید حیاتی

لطف دارید

آره ما ها ضرب المثل های مشهوری هم داریم: هرگز کار امروز رو به فردا ننداز؛ قشنگ بنداز یه دو سه هفته دیگه با خیال راحت!

چاه نکن بهر کسی خسته میشی!

لب جویی بنشین و گذر عمر ببین!

نیستیم اینجوری ولی خب؛ همه ملت از ما اینطوری یاد میکنن

مردم راجب هرشهری یه چیز می گن کلا...
مهم نیست...شایدهم واقعا به شیرازیا حسودیشون میشه که اینارو می گن.
Monday 6 July 20 , 17:10 ساحل ملک

😂😂

Monday 6 July 20 , 17:41 سعید حیاتی

آره شاید

😅

خود حافظ هم موافق نشستنه
بر لب جوی نشین و گذر و عمر ببین!

جوی گیر بیاری هم حافظ باهات همراهی میکنه هم سعدی

رودکی هم میاد البته
بوی جوی مولیان آید همی :)

چشم ایندفعه...🌸☺
Tuesday 7 July 20 , 09:20 faryad. handsome

خخخخ..چه خوب به نظرم یا بشین یا پاشو فک. کنم مولانا اومد بگه درس بخون کتاب بخون و اینا کی حوصله درسو داره 

😀😀

ممنون از نظرتون😊🌸
Tuesday 7 July 20 , 09:44 faryad. handsome

فدات

سلام :)

چه قشنگ شده طرحتون D:

چه اشعار زیبایی ! نشسته یا ایستاده ، در هرصورت نباید غم خورد :) 

سلام..ممنونم لطف دارین🌸🌸
بله حق باشماست.

واااااااااااای عجب چیزی گفتی

سلام

پاسخ مد نظر شما رو جناب حافظ در یکی از رباعیاتشان فرموده اند

مشنو سخن خصم که بنشین و مرو

بشنو ز من این نکته که برخیز و بیا

سلام. خیلی عالی بود ممنون

دلت به مولانا گرم نباشه چون اونم نمیدونه چه کنه

 

گه چرخ زنان ، همچون فلکم
گه بال زنان ، همچون ملکم

چرخم پی حق، رقصم پی حق
 من زانِ ویم ، نی مشترکم

 چون دید مرا ، بخرید مرا
آن کانِ نمک ،زان بانمکم


مولانای جان

ممنون از نظرتون.شعر زیبایی بود و دلگرم شدم🌸🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan