ادکلن‌بــوی‌مـادر

از بهترین خوابهایی که داشتم اونایی بود که خسته دراز کشیده بودم و مادرم چادرش رو میکشید روم تا بخوابم.
از عطر چادرش مست میشدم.
انگار یه واحد مورفین! به آدم تزریق کردن
کاش "ادکلن بوی مادر" داشتیم!❤

قبول دارین؟

  • کریمه کریمی

سلام 

خوب! حالا شما دختر خانم هستی ولی بچه‌ها اکثرا زیر چادر مادرشان قایم می شوند و یا با دامن مادر دست خشک می کردند ، اقلا زمان ما بتقریب اینگونه بود که الان دیگر نیست. و تنها یادش مانده. بوی مادرم را زمانی دوست داشتم که بعد از دو شیفت تدریس به خانه می آمد و مانتویش بوی زندگی می داد ، بوی عشق و محبت! امیدش این بود بچه‌هایی بلند مقام بیابد ولی تحصیلات عالیه فرزندانش ره به جایی نبرد.

با سابقه سی سال خدمت در نواحی جنگی ، و لیسانس آن زمان ، حقوقش پایین است و چه می توان کرد ؟ 

اگر ازش تعریف کنم ، خوب! نمی شود چون هیچ بقالی نمیگوید که ماست من ترشه! 

ولی مادر جماعت ، لایق تعریف و تمجید است. شما که باید بهتر بدانی حتی پیامبر مقام بالای ایشان ذکر کرده‌است. البته نه هر مادری ، مادر داریم که فرزند خود شکنجه کرده، و یا با فرزند چون دشمن بوده و.... الان بحث روی مادرست وگرنه پدران اینگونه هم داریم . بگذریم ، تشکر بابت پستت 

ممنون از مطالعه و توجهتون.
پاینده و برقرار باشید.
Thursday 2 July 20 , 12:51 ماهور بانو

تا مادرا زنده ان دست و پاشون رو ببوسیم

بله واقعا

کاش قدر حضورشان را بدانیم تا وقت نبودشان حسرت عطر و گرمایشان کمرنگ تر باشد

واقعا👍😢

کاش قدرشونو بدونیم قبل از اینکه دیر بشه..

ای کاش...
Friday 3 July 20 , 15:43 نویسنده آشنا

سلام،بهشت زیر پای مادر هاست:)

چادر که جای خود دارد👌🏻

خداحفظشون کنه همشون رو
Friday 3 July 20 , 15:55 علیــ ـرضا

بله دقیقا

بچگیامون

😊
Saturday 11 July 20 , 14:59 عارفه باوی

بله من که یه شب خواب حضرت زهرا رو دیدم

چه خوب🌸خوش به سعادتتون😞
Saturday 11 July 20 , 15:41 ماین ایماتور

من یک بار خواب حضرت زهرا رو دیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan