عـطـرفروشـی💮


روزی که مجبور بشیم زمین رو تخلیه کنیم، من روی سیّاره‌ی مسکونی جدید،عطرفروشی ‌می‌زنم و از دلتنگی آدما کاسبی می‌کنم.

عطر خاک بارون‌خورده می‌فروشم
عطر چمن کوتاه‌شده
عطر زعفرون و برنج
عطر بازار خشکبار و ادویه
بوی اقاقیا توی کوچه‌ها، تو فصل بهار

و من فکر کردم که حالا که این عطرها به  دفعات به طور رایگان  در دسترسم هستند ، زندگى رو آسون تر بگیرم و ازشون استفاده  کنم 
مخصوصا عطر آدمهایى که نمى دونیم تا کى مجال بودن در کنارشون را داریم ❤

  • کریمه کریمی
Wednesday 1 July 20 , 21:55 «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

روزی که مجبور باشیم زمین رو تخلیه کنیم،من روی سیاره مسکونی جدید،کتاب فروشی میزنم و ازش کاسبی نمیکنم.

کتابی درمورد افزایش شعور.

کتابی درمورد نگه داری از طبیعت.

کتابی درمورد عشق ورزیدن به هم نوع.

کتابی درمورد زندگی بشر برروی زمین تا عبرت شود.

کتابی درمورد انسانیت.

 

که شاید اون سیاره مثل زمین نشود:))

احسنت...آفرین به این خلاقیت🌼🌼

منم میام اونجا فقط عطرا رو نفس می کشم :))

😊🌸

مطالبتون زیباست

 

تشکر

خیلی زیبا و احساسی بود😢🌹🌹

متشکرم🌺🌺
Sunday 16 August 20 , 14:53 امیرحسین خالدی

حالا کو تا اون موقع من فعلا میرم جلوی در دستشویی عمومی ها میشینم هر رفت تو ازش هزار تومن میگیرم ولی انصافا هوش اقتصادیتون بالاست 😂😂

😊😊😀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan