رازهــای‌خـونـه‌داری‌بـرای‌دخـترا

رازهای خونه داری واسه دخترا:
وقتی دارید یخ بر میدارید
اگه یه تکه یخ افتاد

با پا بزنین بره زیر یخچال!!!
خودش آب میشه.😄
نکات دیگر خونه داری:
 اگه رو فرش یه پارچ آب ریختین... در کمال خونسردی یه بالش بزارین روش تا خودش خشک شه😀😀😀
 نمک ریختین؟
 دیگه خودتون میدونین که! با دست بزنین پخش وپلا شه😀😀😀😀😀
 فلفل ریختین؟
 اینجا چون بو میده باید ترکیبی عمل کنید، اول بزنید پخش و پلا بشه بعد دو لیوان آب بریزین روش، بعد بالش بزارین.
تا نکات خونه داری دیگه خدانگهدار😆

کریمه کاف

  • کریمه کریمی

جالب و مفید بود.       من که خنده ام گرفت  چون دقیقا یاد خودم افتادم خخخخ 

 

دوست نازنین من شما را مفید و متفاوت یافتم و دنبالت کردم. 

خوشحال میشوم اگر دنبال شوم.     سپاس کریمه عزیز

❤❤تشکر از بزرگواری شما

وای خیلی جالب بود حتما بعدهاا ازشون استفاده میکنم😂😂👌🏻

آفرین دختر خوب😉
Wednesday 1 July 20 , 09:44 «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

من اون یخ رو انجام داده بودم D:

اما خدایی بالش!؟XD

😆😀
Wednesday 1 July 20 , 11:07 ماه تابان

فقط آخری و انجام ندادم 😂😂😂😂😂

 

😂😂
Wednesday 1 July 20 , 12:24 ماه تابان

خواهری امسال کنکور داری؟ 

نه گلم.ان‌شاءلله یا سال دیگه😊
Wednesday 1 July 20 , 13:08 ماه تابان

وای پس هم سنیم 😍😍😍😍

موفق باشی 

 

همچنین عزیزم

خیلی خنده دار بود😂😂😂

وقتی یخ و آب میریزه زمین...بجا بالش من پا میزنم روش

آی حال میده

😐😐😂
Wednesday 1 July 20 , 22:28 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خخخخ چه بانمک بود

۰😊

فلفل رو تاحالا انجام ندادم

منم...ایشالله سر فرصت😄

عالی بود مخصوصا یخ که کار خودمه😂😂

تشکر💐💐😁😁😁

من پسرم ولی اینا برا من هم پیش اومده خخخ

☺😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan