شـروع‌فـعـالـیت🌸


مرا دوباره به آن روزهای خوب ببر
سپس رها کن و برگرد من نمی آیم!

#احسان_پرسا

اولین پست من❤

 

کریمه.کاف

  • کریمه کریمی

آفرین

وبلاگ قبلیت که عالی بود

ممنون

سلام...

ادرس وبلاگ قبلی تون و می دید ؟

سلام گلم. متاسفانه دوسال پیش حذفش کرده بودم.

خوش اومدی

ممنون

شعرش خیلی قشنگه :)

قشنگ شمایی🌸
Tuesday 21 July 20 , 16:28 سیّد محمّد جعاوله

خیلی هم خوب

Tuesday 21 July 20 , 16:28 سیّد محمّد جعاوله

خیلی هم خوب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کریمه کاف

گــرافـیسـت🎨

شخصی می‌گفت : "من شانزده سال دارم"
سرنوشت ساز خردمند به او خرده گرفت : "نباید بگویی شانزده سال دارم ، باید بگویی شانزده سال ندارم !"
راستی شما به جای سال‌هایی که دیگر ندارید ، چه دارید ؟
Designed By Erfan Powered by Bayan